1

Тема: Математика

Құрметті тындаушылар педагогтардың желілік қауымдастығына қош келдіңіздер.
Қауымдастық арқылы бір-бірімізбен байланысып,  қажетті сұрақтарыңызды осы желі арқылы қоюларыңызға болады. Мен барлығына жауап беремін.

2 (2017-10-11 15:30:08 отредактировано Онайбекова Улбала)

Re: Математика

Сәлеметсіз бе, Төлеген ағай. Жұмысыңыз алға өрлей берсін. 
Ағай, осы қауымдастық арқылы сұрақ қойсаңдар жауап беремін деп жазыбсыз Сізге сұрағым бар еді.
Графикалық органайзер деген не? Рахмет.

3

Re: Математика

Саламатсыз ба ағай. Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларын өзіміз дайындаймыз ба?

4

Re: Математика

Онайбекова Улбала пишет:

Сәлеметсіз бе, Төлеген ағай. Жұмысыңыз алға өрлей берсін. 
Ағай, осы қауымдастық арқылы сұрақ қойсаңдар жауап беремін деп жазыбсыз Сізге сұрағым бар еді.
Графикалық органайзер деген не? Рахмет.

Бұл идеялармен ойды графика түрінде ұсыну. Графикалық органайзер ақпаратты белгілі бір түрде ұйымдастыруға көмектеседі, 
олардың көмегімен түрлі ойлар мен идеяларды түрлі ассоциацияларға жіктеуге болады.Бұл тұжырымдамалық карта: Венн диаграммасы, график, диаграммалар, "БББ" кестесі т.б.

5

Re: Математика

Жуманова Найла пишет:

Саламатсыз ба ағай. Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларын өзіміз дайындаймыз ба?

Әр мектеп жиынтық бағалау тапсырмаларын өз еркімен дайындай алады. Мұғалім көмек ретінде жиынтық бағалаудың тапсырмалары жинақталған базасы да қолданылуы мүмкін.

6

Re: Математика

Ағай саламатсыз ба. Дескриптор арқылы қалыптастырушы бағалауды қалай тиімді жүргізуге болады?

7

Re: Математика

Сәлеметсізбе Төлеген ағай!
"Соңғы бес минут" әдісін қалай қолдана аламыз? Рахмет.

8

Re: Математика

Усайнова Нуржамал пишет:

Ағай саламатсыз ба. Дескриптор арқылы қалыптастырушы бағалауды қалай тиімді жүргізуге болады?

Бағалау үдерісін тиімді түрде өткізу үшін 1) Оқу мақсатына сәйкес бағалау критерийлерін нақты құрастыру керек. 2) Тапсырмаларды бағалау критерийлеріне сай құрастырып дискрепторларды анықтау керек 3) Оқушыларға тиімді байланыс беру.
Дискрептор арқылы жүргізілетін қалыптастырушы бағалау сабақтың соңында жүргізіліп, сабақтан тыс уақытта тексеріліп , кері байланыс беріледі.

9

Re: Математика

Дюсенова Лаззат пишет:

Сәлеметсізбе Төлеген ағай!
"Соңғы бес минут" әдісін қалай қолдана аламыз? Рахмет.

Мұғалім сабақтың мақсатты түсінікті етіп түсіндіреді және сабақ аяқталғаннан кейін соңғы бес минут ішінде оқушылардың бірі сабақтан нені түсінгенін айтып береді. Қалған оқушылар оған сұрақ қояды.

10

Re: Математика

Ағай саламатсыз ба? Маған көмек керек.Оқу мен бағалау арасында қандай байланыс бар? Түсіндірсеніз.

11

Re: Математика

Сәлеметсізбе Төлеген ағай. Жұмысыңыз алға өрлей берсін.

12

Re: Математика

Сәлеметсіз бе ағай! Еңбегіңіз табысты болсын!

13

Re: Математика

саламатсыз ба Ағай?   жиынтық бағалаулағы тапсырмаларды өзгертсек, баллды да өзгертуге бола ма,  үлгідегі балдық жүйе сақтала  ма?

14

Re: Математика

Саламатсыз ба Төлеген ағай. Критериалды бағалау туралы әліде көбірек мәлімет білгім келеді.

15

Re: Математика

Ассалаумағалейкум Төлеген ағай? Сізге зор денсаулық,береке,байлық тілеймін!!!!

16

Re: Математика

Саламатсыз ба, ағай! Жұмысыңызға табыс тілеймін!

17

Re: Математика

Саламатсыз ба,ағай

18

Re: Математика

Қайырлы күн, ағай! Бірнеше сұрақтарым бар еді Сізге: 1/ Оқушының қажеттілігін қанағаттандыру туралы түсіндірсеңіз;    2/ тиімді әдіс-тәсілдерді білгім келеді /мүмкін болса математика пәніне келетін бірнешеуін/. Алдын ала рахмет

19

Re: Математика

Төлеген ағай бізге білімімізді арттыру үшін беріп жаткан сапалы сабағыңызға рахмет, сіздің үйреткендеріңізден жаңартылған білім бағдарламасын беруде білікті маманы болып шығамын деп үміттенемін!!!

20

Re: Математика

Саламатсыз ба ағай, шаршамай жүрсіз бе?

21

Re: Математика

Саламатсыз ба, ағай? Бағалау түрлері  жайлы білгім келеді.

22

Re: Математика

Ағай, сізге табыс тілеймін!

23

Re: Математика

Саламатсызба агай. Жагдайыңыз қалай?

24

Re: Математика

Толеген Жубатович, здравствуйте! Уча, учимся у других! Давайте общаться на двух языках! Сізге шығармашылық табыс тілеймын!

25

Re: Математика

Саламатсыз ба. Қалыптастырушы бағалау сабақ процесінің өн бойында жүргізілсе,  оқулықпен жұмысты  сабақтың қай кезеңінде жүргіземіз?