1

Тема: Қазақстан тарих 107 тобы

салем достар

2

Re: Қазақстан тарих 107 тобы

қалайсыздар

дайындалып жатсыздарма

3

Re: Қазақстан тарих 107 тобы

жоқ дайын емес

4

Re: Қазақстан тарих 107 тобы

я салеметсізбе бірақ қмж тексертейін сізге

5

Re: Қазақстан тарих 107 тобы

я менңде ҚМЖ көру керек еді себебі әдістерді аз білетін едім

6

Re: Қазақстан тарих 107 тобы

қалайсыздар

7

Re: Қазақстан тарих 107 тобы

я менің бәрі дұрысы

8

Re: Қазақстан тарих 107 тобы

я менкі жақсы бәрі нестеп жатсыздар

9

Re: Қазақстан тарих 107 тобы

я менде әрең біттім

10

Re: Қазақстан тарих 107 тобы

қалайсыздар топ құтты болосын

11

Re: Қазақстан тарих 107 тобы

я менде қалайсыздар

12

Re: Қазақстан тарих 107 тобы

қалайсыздар я менде біттім нестеп жатсыздар

13

Re: Қазақстан тарих 107 тобы

менде біттім слайд жасап жатырмын сіздерше

14

Re: Қазақстан тарих 107 тобы

сәлллееемм

15

Re: Қазақстан тарих 107 тобы

менкіде дайын

16

Re: Қазақстан тарих 107 тобы

kalaisizdar gruppa kuttbolsin

17

Re: Қазақстан тарих 107 тобы

керемет

18

Re: Қазақстан тарих 107 тобы

Блум токасаномиясы айтып жіберіңздерші

19

Re: Қазақстан тарих 107 тобы

мағанда сол Блум токсаномиясы керек еді

20

Re: Қазақстан тарих 107 тобы

оо керемет маған бағалау жайында материал керек еді бар болса поштама жіберіңздерші

21

Re: Қазақстан тарих 107 тобы

Блум таксономиясы бойынша сабақжоспарынқұру әдістемесі
Бенджамин Блум – америкалық оқыту әдістемесінің психологі, Блум таксономиясының авторы. Пенсильванияда Ленсфорд қаласында туылған, 1935 жылы Пенсильван университетін бакалавр және магистр деңгейлерімен бітірген, 1942 жылы Чикаго университетінде докторлық деңгейін қорғады. «Блум таксономиясы» атты кітабында өз теориясын дамытқан.
1956 жылы Бенджамин Блумның төрағалық етуімен білім беру комитеті әзірлеген Блум таксономиясы сын тұрғысынан ойлауды қарастыруға болатын ойлау дағдыларының кеңінен қолданылатын иерархиялық моделі болып табылады. Блум таксономиясының мақсаты – оқытудың неғұрлым тұтас нысанын құру./МАН-43 бет./

22

Re: Қазақстан тарих 107 тобы

Пенсильванияда Ленсфорд қаласында туылған, 1935 жылы Пенсильван университетін бакалавр және магистр деңгейлерімен бітірген, 1942 жылы Чикаго университетінде докторлық деңгейін қорғады. «Блум таксономиясы» атты кітабында өз теориясын дамытқан: адами мінездеменің

23

Re: Қазақстан тарих 107 тобы

Пенсильванияда Ленсфорд қаласында туылған, 1935 жылы Пенсильван университетін бакалавр және магистр деңгейлерімен бітірген, 1942 жылы Чикаго университетінде докторлық деңгейін қорғады. «Блум таксономиясы» атты кітабында өз теориясын дамытқан: адами мінездеменің 
[table]Тжелерін болжау.[/table]
[table]Таным мен ойлаудың орта деңгейі.НегНегзгі идеяларды ұйымдастыру, салыстыру, түсіндіру, сипаттау және бекіту жолымен фактілермен идеяларды түсінетіндегін көрсету:Оқу материалын түсінген ретінде келесідей әрекеттерді атқаруды атауға болады:Аударма жасау /трансляция/ – оқу материалын бір «тілден» екінші «тілге» ауыстыру(мысалы, сөзбен келтірілген мәліметті кесте, схемамен көрсету, т.б.);Интерпретация – оқу материалын «өз сөзімен» түсіндіру, қысқаша баяндау;Экстраполяция-/ Жорамалдау/ Құбылыстың бір бөлігіне қатысты түйіндерді оның екінші бөлігіне тарқату;– оқу материалдары бойынша әңгіменің әрі қарай не туралы болатындығын, оның салдары мен нәтижелерін болжау.[/table]

24

Re: Қазақстан тарих 107 тобы

  • Мақсатқа жеткісі келген адам оны жақсы

  • білуі керек.

25

Re: Қазақстан тарих 107 тобы

қалайсыздар