Тема: Жаңартылған бағдарлама
Мазмұны жаңарған оқу бағдарламасы аясында "Биология" және "Жаратылыстану" пәндерін оқытуда педагогикалық әдістердің маңызы қандай?
«Өрлеу» Біліктілікті Арттыру
Ұлттық Ортылығы» АҚ
Қазақстан Республикасы
Педагогтардың Желілік Қауымдастығы
АО «Национальный центр
повышения квалификации «Өрлеу»
Сетевое сообщество
педагогов
Республики Казахстан
Вы не вошли. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Құрметті қолданушылар! "Профиль - Персональное" - cілтемесі арқылы өтіп "Место обучения" және "Курс обучения" мағлұматтарын толтыруды сұраймыз. Егер сізде ол мағлұматтар орналасқан ұяшық толтырылған болса,солай қалдырыңыздар.
Уважаемые пользователи, просим вас пройти по меню - Профиль - Персональное, и указать свои данные в полях: Место обучения и Курс обучения. Пользователи у которых уже поля заполнены, ничего исправлять не нужно.
ИнструкцияСетевое сообщество педагогов Республики Казахстан → Биология и естествознание / Биология және жаратылыстану → Жаңартылған бағдарлама
Чтобы отправить ответ, вы должны войти или зарегистрироваться
Мазмұны жаңарған оқу бағдарламасы аясында "Биология" және "Жаратылыстану" пәндерін оқытуда педагогикалық әдістердің маңызы қандай?
Оқушылардың диалогке және бірлескен оқуға қатысу мүмкіндік туғызатын әдістер қарастырылған .
Мұғалімдер пайдаланатын әдіс тәсілдер оқудың тиімділігіне елеулі әсерін тигізеді,Педагогикалық әдістемелерді жетілдірмей тұрып білім беру бағдарламасын өзгерту білім беру стандарттарына қатысты реформалау шараларының мүмкіндіктері мен нәтижелілігін төмендетеді, Сондықтан да педагогикалық әдістердің маңызы зор,
Құндылыққа бағдарланған тәсіл оқушы тұлғасының бойында мақсатты түрде құндылықтар жүйесін қалыптастырады
Еліміздің бәсекеге қабілетілігін қамтамасыз ету үшін ғылым мен білім беру салаларын өзара тығыз байланыста қарастыру,оқушылардың мектеп қабырғасынан бастап ғылыми тұрғыдан ойлау дағдыларын дамытуды қамтамасыз ететін педагогикалық әдістер болып табылады.
оқушылардың алған білімдері мен жұмыс істеуге,оны әрі қарай өңдеп,өз дағдыларын арттыруға мүмкіндік беретін жаттығуларды орындауға мүмкіндіктері туғызатындай әдістер маңызды
Педогогикалық әдістердің - оқушының биология сабағында оқу мақсатынажету үшін өзін-өзі реттеу арқылыойлау және іс-әрекетін жоспарлау дағдыларын дамытуда маңызы зор
Оқушылардың жеке мүмкіндіктерін жəне жасерекшеліктерін есепке ала отырып тəсілдерді қолдану
Оқушылар оқу үдерісіне белсене қатысады.Олар білімдерін бағалап, өздері ұсынған қорытындыларының дәлелдерін ұсынуы және бір - біріне сын тұрғысынан қарауы тиіс әдістер де маңызды.
Ақпараттық - коммуникациялық технологияларды қолдану құзыреттілігі оқушылардың оқу үдерісінде, бос уақытында және қарым -қатынас барысында ақпараттық коммуникациялық технологияларды сауатты және шығармашылықпен қолдана білуін қамтамасыз етеді.
Білім берудегі қатысымдық тәсіл екі немесе одан көп адамдардың сөйлесу арқылы қарым-қатынас жасау үдерісінде ақпарат беру және хабарлау, білім, білік және дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Педагогиканың түрлі аспектілері, атап айтқанда, оқушыға бағдарланған әдіс -тәсілдер, проблемаларды шешу, рефлексиялық оқу және бірлескен оқу тәсәлдері қарастырылған.
Саралап оқыту тәсілі əртүрлі оқушылар тобының оқу əрекетінұйымдастыру үшін арнайы оқыту əдістерін және іс_əрекеттерді саралау тәсілдерін қамтиды.
Оқу үдерісінің тиімділігін арттыру көпжағдайда сабақ барысында оқушылардың танымдық белсенділігін дамытатын және оқу үдерісін күшейтетін оқыту түрлері мен тәсілдеріне байланысты
Топ жетістікке жетуі үшін әр оқушының түрлі рөлде жұмыс атқаруына мүмкіндік беретін топтық жұмысқа жағдай жасау маңызды.
Оқыту процесіндегі проблемаларды шешудің әдістері қамтылған,
оқушылардың зерттеу жұмыстарын жүргізуіне негізделген белсенді тəсілдерді қолдану
Оқушыларға бағытталған және дәлелдерді құрумен талдауға арналған оқыту әдістері қарастырылған.
Оқушылар өздерінің алған білімдерін қолдана алуға және білімдердің қалай алынғанын талдай білуге педагогикалық әдістердің әсері бар.
Зерттеу тәсілі оқушылардың зерттеу элементтері бар жұмыстарды өз бетінше орындау біліктерін қалыптастыруды, ізденіс түрінде эксперимент жүргізуді, ғылыми болжамдар ұсынып, олардың дұрыстығын тексеру әдістерін негіздеу дағдыларын қалыптастыруды көздейді
Оқушылардың сабақта зерттеу жұмыстарын жүргізуі, тәжірибелер жасауы мен түрлі дереккөздерді пайдалануын қажет ететін проблемалық жағдаяттар туындатуға бағытталған тәсілдер.
Оқыту әдістерінің барлық аспектілері сындарлы оқыту теориясымен үйлеседі. Сындарлы оқыту тәсілдері білім берудің "дәстүрлі" әдістерімен салыстырғанда, оқыту кезінде жоғары нәтижелерге қол жеткізуге мүмкіндік береді.
Ең маңыздысы: оқушылардың алдыңғы алған дағдылары жаңа дағдыларды меңгеруге үлкен ықпалын тигізеді.
Чтобы отправить ответ, вы должны войти или зарегистрироваться
Сетевое сообщество педагогов Республики Казахстан → Биология и естествознание / Биология және жаратылыстану → Жаңартылған бағдарлама
Форум работает на PunBB, при поддержке Informer Technologies, Inc