1

Тема: "Дүниежүзі тарихы" және "құқық негіздер пәні бойынша"жаңартылған білім

Спиралды оқыту?

2

Re: "Дүниежүзі тарихы" және "құқық негіздер пәні бойынша"жаңартылған білім

Пән мазмұнының спиралді қағидатпен берілуі. Яғни пән мазмұны қарапайымнан күрделенуі.  Блум таксономиясы бойынша оқу мақсаттарының иерархиясы;   Бір білім беру аясындағы және пәнаралық байланыстарды жүзеге асыру мақсатында «ортақ тақырыптардың»  берілуі   Оқу үдерісін ұзақ мерзімді, орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспарлар арқылы ұйымдастыру; Оқытудың  тәрбиелік әлеуетін арттыру, оқушының адамгершілік-рухани қасиеттерін қалыптастыру

3

Re: "Дүниежүзі тарихы" және "құқық негіздер пәні бойынша"жаңартылған білім

Жаңа бағдарламаны меңгеру барысында ерекше есте қалған мына әдіс-тәсілдер сабақтың тиімді өтуіне, оқушы бойында қажетті 4 дағдыны(тыңдалым, айтылым, жазылым, оқылым) қалыптастыруға ықпал ететіні сөзсіз.Бұл Спиралды оқыту

4

Re: "Дүниежүзі тарихы" және "құқық негіздер пәні бойынша"жаңартылған білім

Қазіргі таңда еліміздің білім беру жүйесіндегі реформасына түрлі жаңалықтар енгізілуде, жаңашыл, заманауи жобалар жасалуда. Солардың бірі — «Қазақстан Республикасы орта білім беру мазмұнын жаңарту» аясындағы жаңартылған білім беру жобасы. Бұл жоба «Спиральді оқыту» бағдарламасы деп те аталады.

5

Re: "Дүниежүзі тарихы" және "құқық негіздер пәні бойынша"жаңартылған білім

Жаңартылған білім беру курсының жалпы мақсаты - оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін енгізу арқылы Қазақстанның ұлттық білім беру жүйесіне арналған орта білім мазмұнын жаңарту бағдарламасымен және критериалдық бағалау жүйесімен таныстыру болып табылады. Спиралды оқыту әдістері тиымды пайдалану

6

Re: "Дүниежүзі тарихы" және "құқық негіздер пәні бойынша"жаңартылған білім

Бұл бағдарламада тағы бір өзгешелігі Спиралды оқыту сабақтың мақсатының орындалуын өлшеуге арналған әдіс -тәсіл. Одан басқа сабақ бойы қоладануға болады.

7

Re: "Дүниежүзі тарихы" және "құқық негіздер пәні бойынша"жаңартылған білім

Спиральді білім беру  оқу үдерісінің алға ілгерлеуі айқын көрінетін,оқу мақсаттары өзара тоғысқан бөлімдермен бөлімшелерге  топтастырылған.Оқушылар сыныптан сыныпқа өткен кезде  алға жылжу арқылы дүниетаным аясы кеңейтіледі,тәжрибе мен терең білімдер алады.

8

Re: "Дүниежүзі тарихы" және "құқық негіздер пәні бойынша"жаңартылған білім

Cпиральді білім беру сыныптан сыныпқа өткен кезде алға жылжу арқылы оқушылар оларға  дүниетанымдар аясын кеңейтуге көмектесетін ,оларды қалай және неліктен пайдаланатыны тұрғысынан мойындап және бағалау

9

Re: "Дүниежүзі тарихы" және "құқық негіздер пәні бойынша"жаңартылған білім

Спиралды оқытуда оқушының жасы мен тәжірибесі де оқу үдерісіне дербес  қабылдауға жағдай жасайды.

10

Re: "Дүниежүзі тарихы" және "құқық негіздер пәні бойынша"жаңартылған білім

Спиральділік қағидаты бойынша құрылған білім беру бағдарламасы Джером Брунердің «Білім беру үдерісі» атты еңбегінде қарастырылған танымдық теорияға негізделген.

11

Re: "Дүниежүзі тарихы" және "құқық негіздер пәні бойынша"жаңартылған білім

Джером Брунердің пікірінше, спиралды оқытуда ең күрделі материалдың өзі дұрыс құрымдалып, дұрыс ұсынылатын болса, оны тіпті кішкентай балалар да түсіне алады. Оның негізінде оқушылар келесі сыныпқа ауысқанда зерделенген материалдар мен білім қайталанып отырады деген тұжырым жатыр.

12

Re: "Дүниежүзі тарихы" және "құқық негіздер пәні бойынша"жаңартылған білім

  • Спиральді білім беру бағдарламасы қарапайым идеялардан анағұрылым күрделі идеяларға қисынды жолмен ауысуға мүмкіндік береді

13

Re: "Дүниежүзі тарихы" және "құқық негіздер пәні бойынша"жаңартылған білім

Спиральді білім беру қағидатына негізделген білім беру бағдарламасы арқылы оқушының бұрынғы біліміне сүйене отыра, анағұрылым күрделі идеяларға қисынды жолмен ауысуға мүмкіндік береді.

14

Re: "Дүниежүзі тарихы" және "құқық негіздер пәні бойынша"жаңартылған білім

Спиралды оқыту арқылы оқушылар сыныптан сыныпқа өткен кезде  алға жылжу арқылы дүниетаным аясы кеңейтіледі,тәжрибе мен терең білімдер алады.

15

Re: "Дүниежүзі тарихы" және "құқық негіздер пәні бойынша"жаңартылған білім

Спиралды оқыту жаңаша әдіс-тәсілдерді оқып үйрену - заман талабы. Жеті модуль кіріктірілген осы бағдарлама - Қазақстандық мұғалімдерге кәсіби біліктілігі мен педагогикалық тәжірибесін жетілдіру және бағалауға көмектесу деп білемін.

16

Re: "Дүниежүзі тарихы" және "құқық негіздер пәні бойынша"жаңартылған білім

Пән мазмұнының  спиральді берілуі керек. Өйткені спиральді білім арқылы пәнді оқушы терең меңгереді.

17

Re: "Дүниежүзі тарихы" және "құқық негіздер пәні бойынша"жаңартылған білім

Бағдарлама оқушының төрт тілдік дағдысын: тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым жетілдіруге бағытталған. Бұл төрт дағды оқу жоспарында «Шиыршық әдісімен» (спиральді) орналастырылған және бір-бірімен тығыз байланысты.

18

Re: "Дүниежүзі тарихы" және "құқық негіздер пәні бойынша"жаңартылған білім

Спиральділік қағидаты бойынша құрылған білім беру бағдарламасы Джером Брунердің «Білім беру үдерісі» (1960) атты еңбегінде қарастырылған танымдық теорияға негізделеді

19

Re: "Дүниежүзі тарихы" және "құқық негіздер пәні бойынша"жаңартылған білім

Спиральді білім беру бағдарламасын жақтаушылар оның төмендегідей басымдықтарына назар аударады.оқушы пәнді қайталап оқыған сайын ақпарат толықтырылып бекітіліп отырады

20

Re: "Дүниежүзі тарихы" және "құқық негіздер пәні бойынша"жаңартылған білім

Спиралды оқыту оқушыларды соңғы оқу мақсаттарына қол жеткізу үшін бұрын алған білімдерін қолдануға жетелеу ұсынылады

21

Re: "Дүниежүзі тарихы" және "құқық негіздер пәні бойынша"жаңартылған білім

Спиральді білім беру бағдарламасын жақтаушылар оның төмендегідей басымдықтарына назар аударады:1.оқушы пәнді қайталап оқыған сайын ақпарат толықтырылып бекітіліп отырады;2.спиральді білім беру бағдарламасы жеңіл идеялардан анағұрлым күрделі идеяларға қисынды жолмен ауысуға мүмкіндік беред

22

Re: "Дүниежүзі тарихы" және "құқық негіздер пәні бойынша"жаңартылған білім

Спиральділік қағидаты бойынша құрылған білім беру бағдарламасы Джером Брунердің «Білім беру үдерісі» (1960) атты еңбегінде қарастырылған танымдық теорияға негізделеді.

23

Re: "Дүниежүзі тарихы" және "құқық негіздер пәні бойынша"жаңартылған білім

Брунердің жұмысына негізделген спиральді білім беру бағдарламасының негізгі ерекшеліктері:
-оқушы мектепте оқыған кезде тақырыпты немесе пәнді бірнеше рет қайталап оқиды;
-әрбір қайталап оқыған сайын тақырыптың немесе пәннің күрделілігі арта түседі;
-жаңа білім алдыңғы біліммен тығыз байланысты және бұған дейін алынған ақпарат тұрғысынан қарастырылады.

24

Re: "Дүниежүзі тарихы" және "құқық негіздер пәні бойынша"жаңартылған білім

Спиральді білім беру бағдарламасын жақтаушылар оның төмендегідей басымдықтарына назар аударады:
-оқушы пәнді қайталап оқыған сайын ақпарат толықтырылып бекітіліп отырады;
-спиральді білім беру бағдарламасы жеңіл идеялардан анағұрлым күрделі идеяларға қисынды жолмен ауысуға мүмкіндік береді;

25

Re: "Дүниежүзі тарихы" және "құқық негіздер пәні бойынша"жаңартылған білім

Спиралды оқыту жаңа білім алдыңғы біліммен тығыз байланысты және бұған дейін алынған ақпарат тұрғысынан қарастырылады