176

Re: Диалогтік оқыту

Бір ойдан екі ой артық демекші, аптаның əр сенбі куні математик апайларымызбен жиналып алдымыздағы аптаның болатын сабақтарын жоспарлаймыз. ҚМЖ ны құруда бір бірімізге ақыл кеңестерімізді айтып , қай жерде қандай модульді, қандай стратегияларды пайдаланатынымызды анықтап аламыз. Қалыптастырушы бағалау парақтарымен үлестірме қағаздарын алдын ала шығарып дайындап қоямыз деп шештік. Жұмыла көтерген жүк жеңіл демекші бір бірімізге осылайша қолдау көрсетемиз деп ойлаймын.

177

Re: Диалогтік оқыту

Омж ны электронды почтаға жибермиз ба?

178

Re: Диалогтік оқыту

Кыска мерзімді жоспар құру кезінде 1 сабақта жеті модульдің барлығын қамтуымыз керек пе?Мектебімізге жаңа оқулықтар келді. Жаңартылған білім мазмұнымен жоспарымды құрудамын.

179

Re: Диалогтік оқыту

Cәлеметсіз бе, Қибат Шайхатқызы, мен сіздің электронный почтаңызға ОМЖ жібердім қарап жібересіз бе?

180

Re: Диалогтік оқыту

Төрт сабақты толық түсіремізба апай?

181

Re: Диалогтік оқыту

Саламатсызба  ОМЖ жіберіп едім қарап бересізбе

182

Re: Диалогтік оқыту

ОМЖ-да бағдарламаның 7 модулін, СТО, АКТ-ны пайдалану, оқытудың тәсілдерін енгіздім, ең бастысы оқушылар бір-бірімен топпен сабаққа  ізденіс, шығармашылық жұмыс істеу арқылы білімін арттыруға үлкен көмегін тигізеді.

183

Re: Диалогтік оқыту

Техника қауіпсіздігі тақырыбын жоспарлаудағы мақсатыма жетуде,.келесідей өзгерістер енгіздім.
Бірінші қауіпсіздік ережесін тек оқулықтағы мәліметпен шектелмей интернеттен бейнеролик көрсету арқылы оқушылардың білімін толықтыру өте маңызды екен.
Екіншідени сергіту сәтіне музыкалық сергітуді көз, буын жаттығуларымен алмастырдым.

184

Re: Диалогтік оқыту

Арайлым,тізбектелген сабақтар топтамасы бойынша әр сабақта мүмкіндігінше 3-4 модульді қамту керек.Барлық модульді қамтитын болсаң, уақыт жет пей қалуы мүмкін.

185

Re: Диалогтік оқыту

Гулзада бейнежазбаға сабақты толық түсіре алмасаң, тізбектелген төрт сабақ бойынша іс-әрекетті түсіруге болады.

186

Re: Диалогтік оқыту

Сәлеметсіз бе, Қибат апай. Сабақ жоспарын құрғанда оқушыларға берілетін тапсырмаларды 7 модуль сратегияларының 3-4 модулінің әдіс-тәсілдерін пайдалану арқылы өткіземіз. Сол қолданған әдіс-тәсілдерімізді сабақ жоспарында (ҚМЖ) ашып көрсетеміз бе? Мысалы, "Миға шабуыл", "Бес саусақ", "БЛУМ", "ЖИГСО" әдістері т.б

187

Re: Диалогтік оқыту

Қысқа мерзімді жоспарға қосымша материалдар.

188

Re: Диалогтік оқыту

Бактиярова Кибат пишет:

Қысқа мерзімді жоспарға қосымша материалдар.

189

Re: Диалогтік оқыту

КЕСТЕ ЖІБЕРІП ОТЫРМЫН

Post's attachments

қысқа мерзім.docx 20.57 kb, скачали 20 раз с 2017-09-14 

You don't have the permssions to download the attachments of this post.

190

Re: Диалогтік оқыту

«БЕКІТЕМІН»                                                    «КЕЛІСЕМІН»                                                  Әдіс.бірлестік                                                     
Директордың м.а.                                               0қу ісі меңгерушісі:                                           жетекшісі:                        Жарылгапова Д.А.                                               Джулбаева
Н.О.                                                 Кадиршеева Б.Д.
_______________                                                ________________                                               _______________                             «____» _____2017ж.                                         «____» _____2017ж.                                           Хаттама  №____                                                                                                                                                                         «____»_____2017ж.                                                   

 
 
 
 
Қарақия ауданы, «№9 бастауыш мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесінің
бастауыш сынып мұғалімі
 Джумабаева Турганайдың
орта мерзімді жоспары
 
                                        
 
                                                              
  2017-2018 оқу жылы
 
2 «Ә» сынып оқушыларына өткізілетін тізбектелген 4сабақтың орта мерзімді жоспар кестесі.
[table]
 
 
САБАҚТАР ТОПТАМАСЫНЫҢ ОРТАҚ ТАҚЫРЫБЫ: І бөлім: Өзім  туралы
 


 
    Бұл сабақтар аясында  өзін-өзі тану, ұлттық құндылықтар туралы, ертегі кейіпкерлері, киім
  түрлері  атаулармен танысады, «у»,
  «и,й» әріптерінің айтылуы мен жазылуы туралы білімдерін толықтырады.
  Оқу жоспарының бұл бөлігі оқушылардың  төмендегі дағдылар  қалыптасады:    •       әңгімелер   мен      ақпаратты  тыңдайды  және негізгі ойды          тыңдайды және негізгі ойды өз
  мұғалімнің көмегімен   бетімен қайталайды;
әңгіме картасы  бойынша шынайы және ойдан шығарылған әңгімелерді өз бетінше
  айтады/мазмұндайды;
  •       бірнеше сөйлеушіні  тыңдап, негізгі ойдың біразын мұғалімнің 
  көмегімен  қайталайды;
  •       күнделікті өмірге  қатысты таныс сөздері бар қарапайым тіркестерді мұғалімнің көмегімен
  түсінеді;
  •       сөйлесу тақырыбын  білетіндігін көрсете отырып, қарапайым диалогке қатысады;   •       баяндауға сай  келетін интонацияны қолдана отырып, қарапайым фильм немесе дыбыстық әңгіме
  туралы  мұғалім көмегімен нақты, дәл
  айтып бере алады.  
  мұғалім көрсеткен үлгіге және өзінің сөздік қорына  сүйене отырып,қарапайым сипаттама сөйлемдер жазады; 


 
  Пән  бойынша оқу мақсаты: 
 
  Пән бойынша  лексика мен терминология.  Бұл бөлім отбасылық өмір мен достық тақырыбын  ашады.Сауатты  жазу және грамматика
  бойынша жалпы және арнайы тапсырмалар осы бөлімде өткізілуі тиіс. Мұғалім
  тапсырмаларға сәйкес әңгімелер, өлеңдер немесе тақпақтар айтуға және қайталап
  бірге айтуға мүмкіндік береді.Оқушыларды қызықты рөлдік ойындар, оқу және
  жазу алаңдарымен қамтамасыз ету  қажет.
 
 
  Қысқаша шолу:   Бөлім отбасы сөздігін қайталаудан, отбасы мүшелері туралы оқу, плакат  жоспарлау және дайындауға зейін қоюдан басталады.Оқушы өзіне көмектесетін
  досы туралы әңгімелер және кейіпкерлер туралы оқуға және жазуға көшеді.
  Оқушылар  мәтінді талдау және сөйлем
  жазу дағдыларын дамыту мен қолдану мүмкіндіктеріне ие болады.Олар бұл бөлімде
  әңгімелер, өлеңдер және бейнемәтіндермен танысады.  Өздік, жұптық, топтық және ұжымдық жұмыс
  ұйымдастырылады. Оқытудың  интерактивті
  әдістері қолданылады. Сөйлеу мен тыңдау дағдыларына көңіл бөлінеді, сонымен
  қатар  жазу дағдыларын дамыту үшін  жақсы мүмкіндік туады. «Бағытталған оқу» және «Бірлесіп  жазу» – оқытуда  қолданылатын басты  стратегиялар.
 


 
  Сабақтың  тақырыбы 
 
  Сабақтың  мақсат(тар)ы 
 
  Мұғалімнің  әрекеті  (Мен нақты не  істеуім  керек, қандай  көмек  көрсетемін) 
 
  Оқушылардың  әрекеттері  (Тапсырма  барысында  олардың не  істегенін  қалаймын) 
 
  Оқушылардың  жұмысқа  қатысуын  қамтамасыз ету  (нақты:  жекелеген  (проблемалы,  нашар немесе  дарынды)  оқушыларды  жұмысқа қалай  тартамын?) 
 
  Бағалау  (Оқушыларға  қалай қолдау  көрсетіп (ҚБ), 

формативті бағалау,жетондар беру,кері байланыс,  ой толғаныс, көңіл-күй смайликтері, өзін-өзі бағалау  әдістері)
 
 
  Ресурстар  (Бұл үшін  маған  қандай  материал  қажет?) 


 
  У дыбысының  дауысты және дауыссыз болып айтылуы.  Мәтін:Дала  гүлдері 
 
  2.2.3.1.Мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған  сұрақтар құрастыру және жауап беру.  2.1.3.1.Күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға  байланысты өзара сұхбаттасу    
 
  Топқа бөлу,әр топқа тапсырма беру және сұрақтар қою. Жаңа  сабақты түсіндіру. Бағалау. 
 
  Оқушылар әртүрлі  гүлдер арқылы топқа бөлінеді. Мәтін мазмұнына байланысты диалогтік және түсіндіру
  жұмысы жүргізеді.
 
 
  Деңгейіне сай сұрақтар және тапсырмалар беру. Өз ойын  ашық айтуға мүмкіндік беру  Сөйлем құрау бойынша шығармашылы-ғын арттыру.  
 
  «Баспалдақ» әдісі                                                                           
 
  Суреттер топтамасы,  слайд,  оқулық, таратпа материалдар, www.mtdi.k 


 
  У әрпінің жазылуы 
 
  2.1.1.1.Тыңдаған материал бойынша  түсінбеген сөздерін белгілеу,мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап
  беру.
  2.4.1.2.У әрпінің емлесін сақтап жазу.  2.2.4.1.Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы  мен негізгі ойды анықтау.  2.3.3.1.Оқыған,тыңдаған және аудиовизуалды  материалдар бойынша тірек сөздің әріптерін пайдалана отырып  түрлі сөз жазу.  2.1.3.1.Күнделікті өмірде кездесетін  жағдаяттарға байланысты өзара сұхбаттасу 
 
  Топқа  бөлу,    Слайд пен  аудиожазба тыңдату.    Топтық таңдамалы тапсырмалар 
 
  Суреттегі  жануарлар туралы айтады.  Деңгейлік
  топтық тапсырмаларды орындайды, өз ойларын дәлелдейді.
 
 
  Суреттегі  жануарды өмірде кездестірдіңіз бе?  Ол қалай  дыбыстайды естідің бе?  Осы  жануарлар сіздерге ұнайды ма? 
 
  «Бес бармақ» тәдісі арқылы бағалау    
 
  Суреттер  топтамасы, ребус,  слайд,  оқулық, жұмыс дәптері 


 
  «Байлық пен ақыл»                        У дыбысының дауысты  және дауыссыз болып айтылуы  
 
  2.2.3.1.Мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар  құрастыру және жауап беру.  2.2.5.1.Дерек көздерден (сөздік\анықтамалық)мәліметтерді  табу жолын анықтап,берілген тақырып,сұрақ бойынша мәліметті іріктеп алу  2.1.3.1.Күнделікті өмірде кездесетін  жағдаяттарға байланысты өзара сұхбаттасу 
 
  Оқушыларды деңгейі бойынша топқа бөлу.   Өткен сабаққа шолу жасау.  Жаңа тақырыппен байланыс орнату.   Ертегіні оқи отырып, өмірден байланыс орнату.   Адамгершілік түсінік қалыптасыру. 
 
    Ертегіні оқиды, мазмұнына байланысты сұрақ  толықтыру, жауап беру.   Өзара сұрақ жауап алмасады. Деңгейлік тапсырмаларды  орындайды.   Мақалдар құрастыру. 
 
  Байдың ұлдары қандай байлықтарымен мақтанды?  Саған қай ұлының жауабы ұнады? Неліктен?   Өзің немен мақтанасың?  Оқу қандай жолмен табылады? Өлеңді кім жазған? 
 
     БЛУМ таксаномиясы бойынша бағалау 
 
  Оқулық, жұмыс дәптері, үлестірме қағаздар,   «Байлық пен ақыл» мультфильмі  https://www.youtube.com/watch?v=y9jik4txivI 


 
  Кейіпкерлердің киім үлгісін, әшекей бұйымдарын  суреттеймін.  
 
  2.2.4.1.Мұғалімнің көмегімен мәтіннің  тақырыбы мен негізгі ойды анықтау.  2.2.3.1.Мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар  құрастыру және жауап беру.  .3.1.1.Мұғалімнің көмегімен жеке сурет\сюжетті суреттер  арқылы шағын сипаттау/әңгімелеу мәтіндерін құрап жазу. 
 
  Оқушыларды деңгейіне қарай топқа бөлу.   Мәтіннің тақырыбына қарап, не туралы айтылғанын болжау.     А,В,С оқушыларына тапсырмалар 
 
  Мәтін тақырыбы бойынша болжау,  мазмұнына байланысты сұрақ жалғастыру,  сипаттау.   Өзара сұрақ жауап алмасады. Сюжетті суреттер арқылы  мәтін құрастыру.   
 
  Кап, көйлегім-ай! Мәтінде не туралы айтылмақ?   Суреттерде балалардың не істеп жатқандығы туралы  әңгімеле. Өзің киімдеріңді қалай тазалайсың? 
 
  Суретте нелер бейнеленген?  Бұл қай мезгілде болады? 
 
  Білу және түсіну, қолдану дағдылары бойынша смайликтер бағалау   
 
  Оқулық, жұмыс дәптері, үлестірме қағаздар, слайд   

[/table]

191

Re: Диалогтік оқыту

ОМЖ Биранова Тынышгуль

192

Re: Диалогтік оқыту

ОМЖ Биранова Тынышгуль

193

Re: Диалогтік оқыту

Нурболатова Г.К. ОМЖ

Post's attachments

омж отчет.docx 16.63 kb, скачали 1 раз с 2017-09-22 

You don't have the permssions to download the attachments of this post.

194

Re: Диалогтік оқыту

Тізбектелген сабақтар топтамасының оқыту тәжірибесінежеті модульді ықпалдастырылған
1 сыныпқа  арналған  математика  пәнінен орта мерзімдік жоспары.
  [table]
 
  Сабақтар топтамасының ортақ тақырыбы: Өзім туралы 


 
  Бұл сабақтар аясында не туралы сөз болады:  Сандар, цифрлар, бір таңбалы  натурал сандар,  біртаңбалы сандар
  қатары,қанша артық? қанша кем? тең, сан құрамы, логикалық тапсырмалар. 


 
  Пән бойынша оқу мақсаты:  Сандарды тану, оқу, жазу, салыстыру, санның құрамын  анықтау, логикалық ойлау, математикалық тілдік ережелерді білу. 
 
 

Пән бойынша лексика мен терминология:
 
Цифр, сан, бір  таңбалы сандар, натурал сандар.
 
 
 
Қысқаша шолу:
 
Оқушылар сөз  мағынасын түсініп, жүйелі сөйлеп, математикалық  дағдылары қалыптасады.
 


 
 

 
 
 
Сабақтың тақыры
 
бы
 
 
 
Сабақтың мақсат(тар)ы
 
 
 
Мұғалімнің әрекеті
 
 
 
Оқушының әрекеттері
 
 
 
Оқушылардың жұмысқа қатысуын қамтамасыз ету
 
 
 
Бағалау
 
 
 
Ресурстар
 


 
  1 
 
     1саны және цифры.    
 
  1.1.1.2 **біртаңбалы  сандарды оқиды, жазады және салыстырады.  1.1.1.3**біртаңбалы  сандардың құрамын анықтайды.  1.1.1.1** натурал сандардың  және нөл санының құрылуын түсінеді;  10
  көлемін-дегі сандарды тура және кері 
  санайды; олардың  натурал сандар
  қатарындағы орнын анықтайды 
 
  Психологиялық ахуал   қалыптасты-рады; оқушыларды топқа бөледі, әр топқа тапсырмалар беру
  арқылы  оқушылардың сөздік қорын
  молайтып, танымдық қабілет-терін дамытады .  Оқушылар ауызша және смайликтер арқылы бағаланады. 
 
  Оқушылар тре-нингке белсенді қатысады, сурет-тер  арқылы  топ-қа бөлінеді.  1 санымен таны-сады және 1 цифрмен таңба-лауды  үйренеді. Көп заттардың ішінен бір  затты бөліп алады. “Шығарып көр” айдарындағы тапсырманы тәжірибе жасай отырып
  орындайды. 
 
  Оқушыларға деңгейіне сай тапсырмалар  беру арқылы сабаққа қызығушылығын арттыру    
 
  Ауызша мадақтау. Смайликтер арқылы бағалау; Кері  байланыс; 
 
  Тапсырмалар, суреттер, интербелсенді тақта,  кәмпиттер,  оқулық 


 
  2 
 
     2 саны және цифры.       
 
  1.1.1.2 **біртаңбалы  сандарды оқу, жазу және салыстыру    1.1.1.3 **біртаңбалы  сандардың құрамын анықтау  1.1.1.1** натурал сандардың  және нөл санының құрылуын түсіну;  10
  көлеміндегі сандарды тура және кері 
  санау; олардың  натурал сандар
  қатарындағы орнын анықтау 
 
  Оқушылардың  көңіл- күйін көтеріп, топқа бөледі, әр топқа  жас ерекшеліктеріне сай тапсырмалар береді, оқушылардың сөздік қорын  молайтып, сұрақ-жауап алысады,   «Миға шабуыл»,  «Ой қозғау»  әдістерін қолданады     
 
  Оқушылар психологиялық ахуалға  белсенді қатысады, суреттер арқылы  топқа бөлінеді.  2 санымен танысады және 2 цифрмен таңбалауды үйренеді. Көп заттардың ішінен екі  затты бөліп алады, логикалық тапсырмаларды орындайды. 
 
  Деңгейлік   тапсырмалар  беру арқылы сабаққа
  қызығушылығын арттыру    
 
  Өзін-өзі бағалау;  топтық бағалау;  жиынтық бағалау;    
 
  Тапсырмалар, суреттер, интербелсенді тақта  оқулық 


 
  3 
 
      3 саны және цифры.       
 
  1.1.1.2 **біртаңбалы  сандарды оқу, жазу және салыстыру    1.1.1.3 **біртаңбалы  сандардың құрамын анықтау  1.1.1.1** натурал сандардың  және нөл санының құрылуын түсіну;  10
  көлеміндегі сандарды тура және кері 
  санау; олардың  натурал сандар
  қатарындағы орнын анықтау 
 
  Психологиялық ахуал   қалыптастырады;  Джигсо әдісін,  «Шаңғышыға көмектес», «Ойлан, жұптас, талқыла» стратегияларын қолданып,
  оқушылардың білімге деген ынта жігерін арттырады..                               
 
  Өлең жолдары-мен сабақты  көңілді бастайды белсенді қатыса-ды,  жапырақ-тардың суреттері арқылы  топқа
  бөлінеді.  3 санымен танысады және 3 цифрмен таңба-лауды үйренеді. Көп заттардың ішінен  үш  затты бөліп алады. Сандарды
  салыстырады.  Санның құ-рамын анық-тайды. 
 
  Қызықты тапсырмалар   беру арқылы сабаққа қызығушылығын арттыру    
 
  Смайлик бағалау  бетшесі, стикер, өте жақсы 
 
  Тапсырмалар, суреттер, интербелсенді тақта  оқулық 


 
  4 
 
     4 саны және цифры.    
 
  1.1.1.2 **біртаңбалы  сандарды оқу, жазу және салыстыру    1.1.1.3 **біртаңбалы  сандардың құрамын анықтау  1.1.1.1** натурал сандардың  және нөл санының құрылуын түсіну;  10
  көлеміндегі сандарды тура және кері 
  санау; олардың  натурал сандар
  қатарындағы орнын анықтау 
 
  Психологиялық ахуал   қалыптасты-рады; әр топқа тапсырмалар беру арқылы  оқушылар-дың сөздік қорын молайтады. «Миға шабуыл»,АКТ, диалогтік оқыту, кері байланыс  әдістері арқылы оқушылар-дың қызығушылы-ғын арттырады. 
 
  Оқушылар тренингке белсенді қатысады, суреттер  арқылы  топқа бөлінеді.  4 санымен танысады және 4 цифрмен таңбалауды үйренеді.Сандық сәуледен 4 санын  біледі және көршілес сандарды анықтайды. 
 
  Топтық, жұптық, өзіндік тапсырма-лар беру арқылы   сабаққа қызығу-шылығын арт-тыру    
 
  Смайликтер  Мен бағалау.  Критериалды  бағалау. Кері байланыс 
 
  Тапсырмалар, суреттер, интербелсенді тақта  оқулық 

[/table]

195

Re: Диалогтік оқыту

Физика пәнінен "Физикатабиғат туралы ғылым" тарауына арналған орта мерзімді жоспар (7 сынып)
[table]
 
    
 
  Сабақтар топтамасының ортақ  тақырыбы: Физикалық құбылыс. Физика табиғат туралы ғылым. 


 
    
 
  Бұл сабақтар аясында не  туралы сөз болады:  Оқу жоспарының бұл
  бөлігі оқушыларды физикалық құбылыс, физикалық дене, зат және материя,
  эксперимент, теория, физикалық әдістер 
  ұғымдары туралы түсінік қалыптасады. 


 
    
 
  Пән бойынша оқу мақсаты:   Физикалық құбылыстарға мысалдар  келтіру;  физикалық шамаларды олардың өлшем бірліктерімен сәйкестендіру;     
 
 

Пән бойынша лексика мен терминология:
  -физикалық құбылыстар  -физикалық денелер  -зат, материя  -ғылыми әдістер  - физикалық эксперимент 
 
 
Қысқаша шолу: Негізгі ұғымдар енгізіледі, пәндік лексика қалыптаса  бастайды. Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістері бойынша бастапқы дағдылар
  қалыптаса бастайды.
 
 


 
 

 
 
 
Күні
 
 
 
Сабақтың тақырыбы
 
 
 
Сабақтың мақсат(тар)ы
 
 
 
Мұғалімнің әрекеті
 
 
 
Оқушының әрекеттері
 
 
 
Оқушылардың жұмысқа қатысуын қамтамасыз ету
 
 
 
Бағалау
 
 
 
Ресурстар
 


 
 

1
 
 
 
 
12.09.2017
 
 
 
Табиғаттың зерттеу әдістері.Физикалық эксперимент. Физикалық теория.
 
 
 
Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістері жайлы мағлұмат  беріледі;
 
Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістерін күнделікті өмірде  қолдана білуге үйренеді;
 
Өзін- өзі бағалауға баулиды.
 
 
 
 
Сыныпқа жағымды ахуал туғызу.Топқа бөлу.
 
Ашық және жабық сұрақтар.
 
Қызығушылықты ояту (жұмбақ шешу).
 
“Жигсо әдісі”.
 
Топтық, жұптық және жеке жұмыс.
 
 
 
Оқушылар топқа бөлінеді.
 
Сұрақтарға жауап береді.
 
Жұмбақтың шешімін табады.
 
Табиғатты зерттеу әдістеріне  эксперимент жасайды. Көшбасшы анықталады. Дарынды балалар дараланады.
 
 
 
Зерттеушілік тапсырмаларды (зерттеу әдістерін өмірмен байланыстырып,  сызбамен көрсетеді).
 
Топтық жұмыстарда үлгерімі төмен оқушыларды ашық сұрақ қою арқылы жеңіл  түсінуге баулу.
 
 
 
Критериалды бағалау.Бағалау  парағы.
 
Кері байланыc. Табыс ағашына стикерге сабақты қалай меңгергендігі  жөнінде пікірлерін жазып жапсыру.
 
Не  үйрендім,  не қиын болды,
 
Сұрақ?
 
 
 
 
Оқулық, Bilimland видеоүзінділері, кеспе қағаздары, микроскоп,  Әдістемелік журнал, тест тапсырмалары.
 
Стикерлер, бағалау парағы.
 


 
 

2
 
 
     15.09.2017 
 
  Физикалық шамалар мен өлшем  бірліктер. 
 
  Ауызша және  жазбаша түрде физикалық шамалар мен өлшем бірліктерін сипаттай және жалпылай
  алады.  Халықаралық  бірліктер жүйесін өмірде қолдана алады. Өзін өзі бағалайды.    
 
 
Психологиялық тренинг.Топқа бөлу. Миға шабуыл. Блум әдісі.
 
Топтық жұмыс
 
АКТ(электронды окулық);
  "Ойлан, жұптас,  үйрен" жұптық жұмыс,  «Өз ойыңмен бөліс»  (Жеке оқушымен жұмыс)    
 
 
 
Сыныпқа психологиялық ахуал туады. Топқа бөлінеді, тапсырманы  орындайды, сұрақтарға жауап береді, бірліктермен танысады.бірлесе отырып
  жұмыс жасайды алады.Топпен тақырыпты меңгереді
 
 
 
Құрылымдалған топқа бөлу мақсатында үлгерімі төмен оқушыларды
  Блум әдісі арқылы топтық жұмысқа тарту.Диалогтық оқыту барысында еркін
  сөйлеуге қалыптастыру.
 
Топтық жұмыс нәтижесінде дарынды және талантты балаларды анықтау.
 
 
 
 
Топтар бірін-бірі бағалайды,
 
 
Мадақтау,
 
Смайлик арқылы бағалау.
 
 
 
Рефлексия
 
 
Не білдім?
 
Не қиын болды?
 
Не білгім келеді?
 
 
 
Оқулық,  деңгейлік тапсырмалар,  үлестірмелі материалдар,
 
Р.Башарүлы «Атамұра» 2016ж
 
7-сынып тест жинақтары
 
интернет
 


 
 

3
 
 
 
 
18.09.2017
 
 
 
Өлшеулермен есептеулердің дәлдігі. Үлкен және кіші сандар
 
 
 
Аспаптардан көрсеткіштерді, жіберілген қателіктерін көрсету арқылы  жазады;
 
үлкен және кіші сандарды стандартты түрде жазады.
 
Өлшеулерді жүргізеді, ХБЖ –да  алынған мәндерді жазады және аспаптың қателіктерін анықтайды.
 
В және С тобының есептерін шығара. Бірін бірі бағалайды.
 
 
 
 
Психологиялық тренинг.
 
Топқа бөлу.
 
"Ыстық орындық" үй жұмысы.
 
"Кубизм" әдісі топтық жұмыс жұмыс.
 
Топтық жұмыс
 
АКТ(электронды окулық);
 
Жұптық жұмыс;
 
 
Жеке жұмыс
 
(А, В, С деңгейлік тапсырмалар)
 
 
 
Жұптасу арқылы тренинг өтеді. 1,2,3, санау арқылы  3 топқа бөлінеді.Топ болып Кубизм әдісі  бойынша постер қорғайды.
 
Жеке, жұп және топ болып сұрақтарға жауап беріп өз ойларын  айтады.үлкен және кіші сандарға деңгейлік есептер шығарады.
 
Бірін бірі бағалайды.
 
 
 
 
Сыныпта жағымды ахуал туғызу. Жеке, жұп және топ болып сұрақтарға  жауап алып  көшбасшыны анықтау.
  Деңгейлік есеп шығаруда қызығушылығын ояту.
 
 
 
 
Оқушылар бірін-бірі бағалайды,
 
 
 
Критериалды бағалау.
 
Мадақтау,
 
 
 
 
  Рефлексия:  - нені білдім, нені үйрендім  - нені толық түсінбедім   - нені білуім керек 
 
 
керібайланыс
 
 
 
Оқулық,
 
 
 
Bilimland видеоүзінділері, кеспе қағаздары
 
Р.Башарүлы «Атамұра» 2016ж
 
Сызғыш.
 
Мензурка,
 
Бағалау бетшеші
 


 
 

4
 
 
 
21.09.2017
 
 
 
Векторлық және скаляр  шамалар.
    
 
 
Векторлық және скаляр ұғымымен танысады.
 
Скаляр және векторлық физикалық шамаларды ажыратып  уйренеді.
 
Бірін бірі бағалайды.
 
 
     Ұйымдастыру. Психологиялық  дайындық 
Сергіту сәті «Өрмекшінің торы»
 
Стикер арқылы топқа бөлу.
 
«Ой қозғау»  стратегиясы
 
Рөлдік ойын. Веен диаграммасы арқылы  тақырыпты меңгерту.
 
Жұптық жұмыс.
 
Жеке жұмыс.
 
Кері байланыс.
 
 
 
Сыныпта жағымды атмосфера орнайды.Топқа бөлінеді. Ауызша үй тапсырмасы  сұралады.
 
Веен диаграммасы арқылы жаңа тақырып меңгеріледі.
 
Жұптық жұмыс арқылы диалогтық оқыту жүзеге асады.
 
 
 
Түрлі стикер арқылы топқа бөлінеді. Рөлдік ойын нәтижесінде дарынды  балалар дараланады. Топтық жұмыс нәтижесін оқушылар бір-бірін бағалау және
  жеке деңгейлік тапсырмаларды ұқыпты орындайды..
 
 
 
Топтар бірін-бірі бағалайды, бағалау критерийі арқылы бағалау,
 
Смайликпен бағалау,
 
Керібайланыс
 
Мадақтау..
 
Бас бармақ әдісі арқылы бағалау.
 
 
 
Оқулық, Bilimland видеоүзінділері, кеспе қағаздары,
 
Плакат. маркер.
 
Ертегі кейіпкерлерінің маскалары.
 
Стикерлер.
 
 
Р.Башарүлы «Атамұра» 2016ж
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

[/table]

               Бекітемін:                                                                                      Келісемін:                                                                   Ә Б отырысында  қаралды:№12 мектеп директоры                                                         Оқу ісінің меңгерушісі                                                    Әдіс бірлестік  жетекшісі   ____________Қ.У.Титанов                                              ___________C.Н.Сакабаева                                                   _________Г.М.Сайдова  "____"________2017жыл                                                 "____"_____________2017жыл     
                                    "____"_____________2017жыл      
Мұнайлы ауданы
№12 орта мектеп
Физика пәні мұғалімі
Көшерова Гүлдананың
Орта  мерзімді жоспары

196

Re: Диалогтік оқыту

көшерова гулдана омж

197

Re: Диалогтік оқыту

Көшерова Гүлдана омж

Post's attachments

омж.docx 23.21 kb, скачали 3 раз с 2017-09-22 

You don't have the permssions to download the attachments of this post.

198

Re: Диалогтік оқыту

Агилманова Н    ОМЖ

199

Re: Диалогтік оқыту

Агилманова Н   ОМЖ

Post's attachments

омж.docx 20.07 kb, файл еще не скачивали. 

You don't have the permssions to download the attachments of this post.

200

Re: Диалогтік оқыту

[table]
 
  САБАҚ: Р.Босилек «Жақсылардың жақсысы» 
 
  Мектеп:  Онды  орта мектебі 


 
  Күні:  
 
  Мұғалімнің есімі: Кенжеева А.С. 


 
  СЫНЫП:  3 
 
  Қатысқандар саны: 12  
 
  Қатыспағандар саны: 0 


 
  Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)  
 
  Мәтіннің  негізгі идеясын диалогтік оқытуды қолдану арқылы түсіну, сыни ойлау арқылы ой
  қорытуға үйрету, еңбекпен білімнің адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіру,
  білімге қызығушылығын арттыру, сөйлеу мәдениетін, ой өрісін дамыту; жақсы
  оқуға,еңбек сүйгіштікке тәрбиелеу 


 
  Сабақ мақсаттары  
 
  Барлық оқушылар: Ертегінің мағынасын түсінеді  Оқушылардың басым бөлігі: Ертегіні түсініп оқып, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы  талқылайды.  Кейбір оқушылар: Ертегідегі проблеманы ашу арқылы, оқушылар сын тұрғысынан  ойлай алады, өз пікірін ашық айта алады.     


 
  Тілдік мақсат  
 
  Оқушылар: Оқушылар тақырып  бойынша түсінгенін нақты жеткізе алады.  Түсінгенін  көрсету арқылы, нақты сөйлей алады. 


 
  Негізгі сөздер мен тіркестер: Жақсылардың жақсысы. Ұршық, өрмек, кітап.    


 
  Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы  тілдік бірліктер:  Екі өлеңнің  ұқсастығы. 


 
  Талқылауға  арналған тармақтар: Көңілі  дария,ойы аспан, асқар шыңнан бойы асқан ұшқыш мамандығы туралы ойлары.    


 
  Сіз неліктен  ... екенін айта аласыз ба? Сіз неліктен ұшқыш  мамандығын қиын мамандық  деп айтасыз? 


 
  Жазылым  бойынша ұсыныстар: Ертегіні  негізге ала отырып, сызбаны толтыру 


 
  Алдыңғы тақырып 
 
  Қасым Аманжолов «Ұшқыш болғым келеді» 


 
  Жоспар  


 
 

Жоспарлан ған  уақыт
 
 
 
Жоспарланған  жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
 
 
 
Ресурстар
 


 
 

Басталуы
 
 
Басы
 
5 минут
 
«Қаламсап»   әдісі
 
:
 
 
 
  v  Сабаққа  оқушыларды даярлау.   v  Оқулықтары  мен дәптерлерін түгендеп, зейіндерін сабаққа аудару.   v  Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.   v  Топқа бөлу: Түрлі  қағаздағы конфеттер таратады,олардың қағаздарына қарай отырып,топ алмасады  v  Топ ережесін құруға ұсыныс беру  v  Өзін-өзі бағалайтын  парақтарды беру  v  Үй тапсырмасын сұрау:  Жұмбақ шешу арқылы жаңа  тақырыпқа  бағытталу :  1.Әжемнің қолында шыр айналар,  Шыр айналса,өзіне шыр байланар.  2.Сөзі-дана,үні жоқ,сөйлемейді  тілі жоқ;  Қолыңа алсаң -шешен,ақылы асқан көсем;  3.Тоқыған ауы,Шыбынның жауы.  Жұмбақтың шешімі  ұршық, өрмек,кітап  туралы білетіндерін ортаға салады,мағынансын  ашу)       
 
  Ø  Оқушылар тәттілердің қағаз түстеріне қарап, топқа  бөлінеді  Ø  Оқушылар топта бірлесіп ынтымақтасқан топ ережесін  құрады,өз ережелерін флипчартқа жазып сыныпқа іліп қояды  Ø  Оқушылар жұмбақты топта талқылап,бірлесіп шешіп, қызыл  бояумен ерекшеленген сөзді дауыстап оқып,мағынасын түсіндіреді;өз ойларын
  ортаға салады; 


 
 

Ортасы
 
 
«Миға шабуыл»  әдісі
 
 
10- минут
 
 
  Тапсырма. Оқулықпен  жұмыс.Мақсат қойып, мәтінді оқу.(10 минут)  Мұғалім оқулықтағы мәтінді екіге бөліп  өздігімен оқып, оқығандарын топ ішінде талқылауын,түсініп оқу жұмысын тапсырады    
 
  Мәтінді өздігінен оқу  тәсілі:  1)  Жеке жұмыс   Оқушылар берілген мәтінді топ ішінде  бірінші абзацты оқиды.  2) Топтық жұмыс   Оқушылар топ ішінде оқығандарын  талқылау сұрақтарын қояды,білгендерін ортаға салады  әр топтан бір оқушы оқығандығы туралы ойларын  ортаға салады,қалғандары толықтырады    


 
 

 
 
  Оқушыларға"Адамның  жақсы  өмір сүруі үшін еңбек пен білімнің пайдасы қандай? деген сұраққа
  "бірлескен зерттеу"тәсілі бойынша жауап беруі тапсырылады                          Мәтінге сүйеніп ,  алған білімді қолданып көрейік,сурет бойынша зерттеу ұйымдастырайық:  -Суреттер ненің  белгісі ретінде алынған?Адамға өмір сүру үшін ең  алдымен не қажет деп ойлайсыңдар?  -Еңбектену адамға  не үшін қажет?  -Білімнің адам  өміріндегі маңыздылығы қандай?                                                                                                 
 
  -Топ ішінде  ұршық,өрмек, кітаптың  не үшін қажет екендігін,олардың пайдасын 
  талқылайды, оқушылар өз ойларын маркерлермен плакаттарға жазады;     -Оқушылар өздігімен  мазмұн мен тапсырма орындаудың форматын таңдайды, суреттерін,ой түйіндерін
  жазады;  -Плакаттарын қабырғаға  іліп қойып,әр топтан бір спикер кезекпен өз жұмыстарын қорғайды 


 
 

Талдау
 
5 -минут
 
 
  Мәтін бойынша алған білімді  талдау,айтылған ойды әрі қарай дамыту;  1-топ:Сызба бойынша еңбек пен білімді  сипатта  Осы күн көздерін қандай түспен бояр  едің? Неліктен?                            
                  Білім                 
   
                 
     
                  Еңбек                 
   
                              2-топ:  Сызбаны толтыр:  3-топ:  Мәтіннен бірнеше бөлмелі үй сипатталған жолдарды тауып  оқы.Құрылыс маманы ретінде осы үйдің сызба -жобасын қағазға түсір    
 
    


 
  Жинақтау 

5 - минут
 
 
  «Әңгіме кестесі» стратегиясы 
   
   
    Ертегінің  тақырыбы:        
   
    Авторы:   
   
    Оқиға орны:   
   
    Кейіпкерлері:   
   
    Ертегінің  соңында не болды?   
   
   
   
    Жақсылардың жақсысы   
   
    Ран Босилек- болгар жазушысы   
   
    Әсем бау-бақшалы зәулім үй   
   
    Әкесі,кішкентай қыз;   
   
    Әкесі қызына ұршық,өрмек,кітаптың жақсылардың    жақсысы екенін түсіндірді        
   
 
     Мазмұнының идеясы:  -Қандай балаларды жақсы бала деп айтуға болады?  -Жақсылардың жақсысы болу қиын ба?  -Сен солардың  қатарына жатасың ба? Неліктен?    
 
    


 
  «Мағынаны тану» әдісі   

 
 
  Ойыңды қорытып,сызбаны толықтыр(топтық  жұмыс):  Бұл құмырсқаның неліктен  "жақсылардың жақсысы" аталатынын дәлелде(әр топ өз сызбасын
  қорғайды):                                 
                               
 
  Жеке өз бетімен  құмырсқа сызбасын толтырады,содан соң топ ішінде ойларын ортаға
  салып,бірлесіп,дәлелдемелер жасайды,қорғайды 


 
  Шығармашылық  жұмыс   10 - минут 
 
  Мәтіннен бірнеше бөлмелі үй сипатталған жолдарды тауып оқы. Құрылыс  маманы ретінде осы үйдің сызбанұсқасын қағазға түсір 
 
  бірнеше бөлмелі үй сипатталған жолдарды тауып оқып, суретттерді қорғайды. 


 
                    

Сергіту сәті
 
 
 
2- минут
    
 
  Физминутка жасайды.                             
 
  Өлең ырғағы арқылы жаттығу  жасау 


 
 

Аяқталуы
 
  8- минут 
 
 
  Рефлексия. "Жаным толған  жақсылық"Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер
  тарату.  Үйге тапсырма: Өлеңді мәнерлеп оқу, ұшақтың түрлерін  біліп келу.    
 
  Сабақтан алған әсерлерімен ұсыныстарын стикерлерге  жазу. 


 
 

 
 
             
 
    


 
  Критериалды бағалау тапсырмалары 

 
 
  1.Жұмбақтың жауабын табады.  2. Қатесіз көшіріп жазады.  3. Берілген сұрақтарға  нақты, дұрыс жауап береді.  4. Көліктер туралы сурет  салады.  5. Өз ойын толық, түсінікті  жеткізе алады. 
 
  1  1  1  1  1 


 
  Қосымша ақпарат  

 
 
 
 
 
 
 

[/table]