1

Тема: Тілдік дағдылар

Тілдік дағдыларды дамытудағы тиімді әдіс-тәсілдердің маңыздылығы неде?

2

Re: Тілдік дағдылар

Алған білімдерін өмірде қолдануға бейімделеді. Оқушылардың танымдық қабілетін дамыту үшін түрлі әдіс-тәсілдер қолданылады.  Рөлдік ойындар,талдау,проблемалық мәселелерді шешу-жаңа форматты сабақтың құрамдас бөлігі болып табылады.

3

Re: Тілдік дағдылар

Тілдік дағдыларды қалыптастыруда ең алдымен қарым-қатынас дағдыларын дамытатын табиғи тілдік орта құру, оқушыны қызықтырып, ішкі уәжін ояту қажет.
Мұғалім әр сабағын жоспарлағанда бүгін нені үйретем? оны қалай үйретем? не арқылы үйретем? не үшін үйретем? деген сұрақтарды басшылыққа алып, мақсатына жетуде әдіс-тәсілдерінің ең тиімдісін қарастырып, оқушының назарын өзіңе аударуға бар күш-жігерін жұмсауы керек.

4

Re: Тілдік дағдылар

Табели тилдик орта куру окушыны кызыктыру ишки уажин ояту

5

Re: Тілдік дағдылар

Алған білімдерін өмірде қолдануға бейімделеді, оқушылардың танымдық қабілетін даиыту үшін түрлі әдіс-тәсілдер қолданылады. Рөлдік ойындар, талдау, проблемалық мәселелерді шешу жаңаформаты сабақтың құрамдас бөлігі болып табылады.

6

Re: Тілдік дағдылар

Тыңдалым,айтылым,оқылым,жазылым

7

Re: Тілдік дағдылар

Тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым және тілдік бағдар дағдыларын қалыптастыру арқылы, тілдік дағдыларды түрлі әдіс-тәсілдерді қолдану арқылы дамыту.

8

Re: Тілдік дағдылар

Тілдік дағды 4ке бөлінеді тыңдалым, айтылым,оқылым,жазылым

9

Re: Тілдік дағдылар

Оку багдарламасы торт тилдик дагдыны камтиды тындалым. Айтылым окылым жане жазылым. Тилдик. Адис тасилдер тилди  жаксы менгерген окушыларды дайындауга мумкиндик  береди 

10

Re: Тілдік дағдылар

Мұғалімдер оқушыларға қалай оқу керектігіне бағыт-бағдар беріп, өздігінен білім алудың жолын көрсетеді;
- оқушының өзінің біліміне өзі жауапты екенін көрсетіп, өзін-өзі бағалай алуға, сыни тұрғыдан ойланатын әлеуметтенген жеке тұлға болып қалыптасуына жетелейді;

11

Re: Тілдік дағдылар

Тыңдадым, айтылып, оқылым және жазылым сияқты дағдыларды тиімді әдіс-тәсілдер арқылы дамыту

12

Re: Тілдік дағдылар

Тілдік дағдыларды дамытудағы тиімді әдіс-тәсілдердің маңыздылығы: оқушылар тілдік дағдыларды меңгергенде қандай оқу жетістіктеріне қол жеткізеді, олар нені біледі, нені қолданады деген сұрақтарға жауап береміз.  Оқушылар төрт дағдының сабақтастығын біледі және өз тәжірибесінде оқу мақсаттарына сай тілдік дағдыларды қолдана алады. 

13

Re: Тілдік дағдылар

Окоқылым,жазылым,тыңдалым,айтылым.

14

Re: Тілдік дағдылар

Ең алдымен қарым - қатнасты дамытатын тілдік орта құру,оқушының қызығушылығын оята білу қажет. Мұғалім əр сабағын жоспарлай білу қажет. Əдіс- тəсілдердің ең тиімдісін қолданып оқу мақсатына жете білу қажет.

15 (2018-04-11 14:29:41 отредактировано Ташходжаева Фатима)

Re: Тілдік дағдылар

заман талабына сай мұғалім болу үшін тілдік дағдыны игеру керек

16

Re: Тілдік дағдылар

Тілдік дағдылардыдамытудағы тиімді əдіс-тəсілдер алған білімдер өмірде қолдана білу, тілді жоғары деңгейде меңгеру.

17

Re: Тілдік дағдылар

Оқу үдерісінде оқушының  белсенділігіне назар аударылады .мұғалім оқу материалдарын дайын күйінде бермейді,ашық сұрақ қою ,назарын шоғырландырып  оқу,шолу жасау,тəжірибе жəне зерттеу жасауға  бағыттайды.

18

Re: Тілдік дағдылар

Оқушылар төрт дағдының сабақтастығын біледі және өз тәжірибесінде оқу мақсаттарына сай тілдік дағдыларды қолдана алады.

19

Re: Тілдік дағдылар

Айтылым тындалым окылым жазылым

20

Re: Тілдік дағдылар

Тілдік дағдыларды қалыптастыруда – оқытуды дамыту, өздігінен дамитын, дұрыс шешім қабылдай алатын, өзін-өзі жетілдіретін тұлға қалыптастыруға негіз болады. Сонымен қатар, білім алушылардың өз бетімен ізденуін арттыру мен шығармашылық қабілеттерін дамытуға ықпал етеді. Сабақ процесі оқушыны белсенді іс-әрекетпен белсенді ойлауға, белсенді оқытуға бағытталады.

21

Re: Тілдік дағдылар

Білім беру бағдарламасының негізгі мақсаты-білім мазмұнының жаңаруымен қатар, критериалды бағалау жүйесін енгізу және оқытудың әдіс-тәсілдері мен әртүрлі құралдарын қолданудың тиімділігін арттыруды талап етеді.