26

Re: Өзін-өзі тану пәнін оқытудың педагогикалық әдіснамалық негіздері

Казирги  замандагы  жахандык  маселелер   азаматтын  жалпы   дуние жузилик тутастыгы  Когамдык  экологиялык  саяси мадени отбасылык  билимдилик  Экологиялык  дагдарыс  климаттык  ресурстык табиги

27

Re: Өзін-өзі тану пәнін оқытудың педагогикалық әдіснамалық негіздері

Өзін -өзі тану  адамның өзін -өзі тануына өзінің  ең жақсы қасиеттерін анықтауға өз ар-ұжданын сақтап әрқашанда адам деген  атқа  лайық болуына ықпал етеді.
              Жеке тұлғалық дағдарыс:
 
 Зияткерлік- үлкен  Аппаратттар тасқынымен байланысты яғни сүзгіштен  еленбей   өткен
 Эмоцияналдық- шамадан тыс жалғыздықты сезіну 
 Тәндік -  балалар арасында ауырудың   жоғары болуы
               Қоғамдық дағдарыс;
Экономикалық 
Саяси 
Мәдени 
Отбасылық  
Білім беру 
                  Дағдарыс:
 Экологиялық 
 Климаттық
 Ресурстық 
 Табиғи

28

Re: Өзін-өзі тану пәнін оқытудың педагогикалық әдіснамалық негіздері

Өзін-өзі тану пәні бес құндылық аоқылы жүзеге асырылады

29

Re: Өзін-өзі тану пәнін оқытудың педагогикалық әдіснамалық негіздері

Рухани бастаудан туындайтын,сыртқы әлемнен келетін ақпаратты дамытамыз,асқақтамыз,ізгілендіреміз. Осы бейнелермен оқушылардың рухани әлемін толықтырамыз.

30

Re: Өзін-өзі тану пәнін оқытудың педагогикалық әдіснамалық негіздері

Бүгінгі білім беру саласында 2 аспекті үйлесімді дамыту керек-интелектуалды: сыртқы білім,ақыл үшін .Рухани адамгершілік: ішкі білім, жүрек үшін.

31

Re: Өзін-өзі тану пәнін оқытудың педагогикалық әдіснамалық негіздері

Адамды тәрбиелеу -Арұждан ілімі

32

Re: Өзін-өзі тану пәнін оқытудың педагогикалық әдіснамалық негіздері

Жеке тұлғалық дағдарыс 
1.Зияткерлік дағдарыс
2.Эмоционалдық дағдарыс
3. Тәндік дағдарыс

33

Re: Өзін-өзі тану пәнін оқытудың педагогикалық әдіснамалық негіздері

Қазіргі заманғы жаһандык мәселелер.Адамзаттың жалпы дүниежүзілік тұтастығы. Адамзаттың жаһандық мәселелерінің рухани адамгешілік сипаты. 
Дағдарыс:1.Жеке тұлғалық
                  2.Қоғамдық
                   3.Экологиялық
Жеке тұлғалық дағдарыс:Зияткерлік,эмоционалдық,тәндік,эмоциялық ақпараттар шамадан тыс, жалғыздықты сезіну,рухани-адамгершіліктің құлдырауы,физикалық-балалар арсында аурулардың деңгейі жоғары өсуде
Қоғамдық дағдарыс: экономикалық,саяси,мәдени,отбасылық,білім беру 
Экономикалык дағдарыс:климаттык,ресурстык,табиғи
        Рухани кәусар бұлаққа барар жолды іздеу-әр адамның міндеті.

34

Re: Өзін-өзі тану пәнін оқытудың педагогикалық әдіснамалық негіздері

Рухани  кәусер булаққа  барар  жолды  іздеу - әр адамнының  міндеттердірдің міндеті  
Рухани -адамгершілік адамдарға деген ізгі  ниеттілік,  құрмет, жанашырлық пен сезім, кеңпейілдік, басқалардың   мүддесі  үшін  жан аямаушылық  сияқты. Адамгершілікпен, риясыз мейірімділікпен, махаббатпен, өзара түсінушілікпен, төзімділікпен жүзеге асыру

35

Re: Өзін-өзі тану пәнін оқытудың педагогикалық әдіснамалық негіздері

Жалпыадамзаттық құндылықтарды оқыту -Өзін- өзі тануға негізгі рухани жол болып табылады.
Дағдарыс-жеке дағдарыс,қоғамдық дағдарыс,экологиялық дағдарыс.
Жеке тұлғалық дағдарыс-зияткерлік,эмоциялық,тәндік. Зияткерлік -үлкен ақпараттар тасқынмен байланысты ,яғни сүзгіштен 
еленбей өткен.Эмоционалды -ақпараттан шамадан тыс жалғыздықты сезініу,рухани адамгершіліктің құлдырауы.Физикалық-балалар арасында аурулардың деңгейі жоғары өсуде .Сондықтан адамзаттың жахандық мәселелерінің рухани адамгершілік сипатына көңіл бөлу.
Қоғамдық дағдарыс -Экономикалық,саяси,мәдени,отбасылық,білім беру.Экономикалық -мамандардың көптігі бірақ проблема одан да көп.Жаңа жалпыпланеталықойлау мәнерін қалыптастыру қажеттілігін туындады.Білім демократиясы -ғылыми дәрежелер көп болғанымен дұрыс ойлар аз.

36

Re: Өзін-өзі тану пәнін оқытудың педагогикалық әдіснамалық негіздері

Мен Әл Фарабидің Адамға ең  алдымен білім емес, тәрбие берілуі керек , тәрбиесіз берілген  білім азаматтың хас жауы деген сөзінен бастағым келіп отыр. Өйткені тәрбиесіз адамнан  қандай білімді адам шықпақ. Міне Өзін-өзітану пәніде нағыз тәрбиелік бағытқа арналған пән екендігі белгілі. Сондықтанда бұл пәннің мұғалімдерінің  ой -санасы  таза,мейірімді, жалпы алғанда  рухани-адамгершілігі бай болу керек. Саналы ұрпақ тәрбиелеу үшін саналы рухани  білім берілуі керек

37

Re: Өзін-өзі тану пәнін оқытудың педагогикалық әдіснамалық негіздері

Өзін -өзі тану  адамның өзін -өзі тануына өзінің  ең жақсы қасиеттерін анықтауға өз ар-ұжданын сақтап әрқашанда адам деген  атқа  лайық болуына ықпал етеді.
              Жеке тұлғалық дағдарыс:
 
 Зияткерлік- үлкен  Аппаратттар тасқынымен байланысты яғни сүзгіштен  еленбей   өткен
 Эмоцияналдық- шамадан тыс жалғыздықты сезіну 
 Тәндік -  балалар арасында ауырудың   жоғары болуы
               Қоғамдық дағдарыс;
Экономикалық 
Саяси 
Мәдени 
Отбасылық  
Білім беру 
                  Дағдарыс:
 Экологиялық 
 Климаттық
 Ресурстық 
 Табиғи

38

Re: Өзін-өзі тану пәнін оқытудың педагогикалық әдіснамалық негіздері

Жаңа кезеңдегі білім берудің өзекті мәселесі жас ұрпаққа адамгершілік тарбие беру