1

Тема: саралау

Құрметті әріптестер! ҚМЖ құрастыруда, саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз

2

Re: саралау

Деңгейлік тапсырмалар беру.Жаңа сөздерден сөйлем құрау.Қабілеті төмен оқушыларға  сұрақтар беру.

3 (2018-05-30 13:02:51 отредактировано Мадина Тажибаева)

Re: саралау

Окушылардын кабылдау денгейине байланысты тапсырмалар тандау. Тапсырманы курделендируде адистери турлендире отырып, денгейлерине сай дайындау. 

4

Re: саралау

Оқушылардың деңгейіне қарай түрлендіре тапсырмаларды дайындау арқылы қолдау көрсетуді жоспарлаймын.

5

Re: саралау

Қабілеті жоғары оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беру арқылы тапсырманы түрлендіремін. Ал қабілеті төмен оқушыларға жаңа сөздермен сойлем кұрау үлгілерін беремін.

6

Re: саралау

Оқушының қабылдау деңгейіне қарай тапсырмалар дайындау,

7

Re: саралау

Мұғалім сабақ барысында бір жұмыс түрінен екіншісіне біртіндеп ауысып,сабақтың мақсатын оқушылардың есіне салып отыру керек.Жаттығуды əртүрлі тəсілмен түсіндіруге дайын болуы қажет.

8

Re: саралау

Деңгейлік тапсырмалар беру. Жаңа сөздерден сөйлем кұрау

9

Re: саралау

_       саралау_оқушыға мейлінше қолдау корсетуде қабилетті оқушыға   тапсырманы курделы беремін. қолдауды көп қажет ететін оқушыға жеңіл тапсырмалар берімін. негізі əр баланің қабылдау деңгейі əр түрлі

10

Re: саралау

ҚМЖ жазуда саралау жұмысы маңызды роль атқарады. Себебі, əр оқушыға берілетін тапсырма оның деңгейіне сай болуы керек. Бұл оқушының білім алуда уəжінің артып, пəнге деген қызығушылығының өсуіне алып келеді. Қабілетті оқушыларға қосымша тақырыпқа қатысты зерттеу , саралау жұмыстарын беруге болады.

11

Re: саралау

Оқи алу деңгейі төмен оқушыларға репродуктивтік тапсырмалар, ал оқи алу деңгей орташа оқушылар мен жоғары деңгейлі оқушыларға шығармашылық тапсырмалары береміз. Оқушыға қолдау көрсету диалог арқылы саралаумен де байланысты. Сараланған тапсырмаларын тақтада, слайдтарда, таблицаларда жазуға болады.

12

Re: саралау

Қабылетті оқушыға әдіс -тәсілдерді түрлендіре отырып,деңгейлеріне сай тапсырмалар беру.ЗЕрттеу жұмыстарын жүргізу.

13

Re: саралау

ƏРбір  оқушының деңгейіне қарай тапсырманы біріншісінен екіншісіне кезектесіп ауыса отырып орындатамын.Бұл оқушыларға тапсырманы түсінуге көмектеседі,өткен сабақтан алған білімдерін нығайтып, оқушыларға іс жүзінде бірнеше дағдыны қатарынан игеруге мүмкіндік береді.

14

Re: саралау

Әрбір оқушының жеке қажеттіліктеріне сәйкес тапсырма нұсқаулар материал мен әдіс тәсілдерді іріктеп қолданамыз.оқушыларды оқуға ынталандырамыз шығармашылықка және сын тұрғысынан ойлау дағдыларын дамытуға ықпал етеміз

15

Re: саралау

Қабілетті оқушыға, тақырыпқа байланысты шағын мəтін жаздырамын. Тақырыпқа байланысты бір сөзді дыбыстық талдау жасатамын жəне бір сөзді септетемін.

16

Re: саралау

Қабілеті жоғәры оқушыларға деңгейлік  тапсырмалар беру әрқылы тапсырманы түрлендіремін.Сабақ барысында топтық жұмыс ,жұптық жұмыстар арқылы оқушы білімін саралаймын.

17

Re: саралау

Сабақ барысында қабылеті жоғары оқушыларға түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы,күрделендіріп,түрлендіре отырамын.Мысалы: Сабақта бір жұмыс түрінен екіншісіне біртіндеп ауысып,сабақтың мақсатын оқушыға есіне салып отырамын.

18

Re: саралау

Деңгейлік тапсырмалар құрылымы мен мазмұны баланың қызығушылығын туғызып,оқушыны терең ой айтуға үйретеді. Деңгейлік тапсырмалар оқушының  қабілетіне қарай беріледі.

19

Re: саралау

Қабілетті оқушыға тақырыпқа байланысты тапсырманы түрлендіріп,бір тапсырмада екіншісіне ретімен ауысу арқылы орындатамын.

20

Re: саралау

Сабактын максаты окушылардын кажеттйлйгйне сайкес сараланады .Окушыларды жуптасып топтасып жумыс йстеуйн саралап отырып уйымдастыру.Денгейлйк тапсырмалар аркылы женйлден ,киынга ,карапайымнан курделйге карай сараланады.

21

Re: саралау

Сабақ барысында қабілеті жоғары оқушылармен жұмыс істеп кезеңінде түрлі деңгейлік тапсырмалар беріледі  Ол оқушының сабаққа қызығушылы артады. Оның білімі жасырады

22

Re: саралау

Саралау тапсырмалары-оқушының білім деңгейін жақсартудың негізгі жолдарының бірі.Мəселен қабілеті төмен оқушыға үнемі өз деңгейіне қарап тапсырма беріп көтермелеп отыру керек.Ал деңгейі жоғары оқушы мұндай қолдаудан кейін шабытына шабыт қосылары даусыз