51

Re: Саралау тәсілдері

Саралау дегеніміз оқушылардың жеке жəне тұлғалық ерекшеліктерін жəне қабілеті мен танымдық ерекшеліктерін ескеретін оқу процесі

52

Re: Саралау тәсілдері

Саралау дегенимиз сабак барысындагы окушылардын кажеттилигин камтамасыз ететин адис тасилдер.дарынды окушыларга берилетин косымша тапсырмалар жиыны.сабак кезинде Кеспе кагаздар ,кестелер аркылы тапсырма беруге болады

53

Re: Саралау тәсілдері

Саралау дегеніміз оқушылардың қажеттілігін қанағаттандыру

54

Re: Саралау тәсілдері

Саралау дегеніміз не?
Талдау дегеніміз не?

55

Re: Саралау тәсілдері

Жұптық жұмыс арқылы оқушылардың бір-біріне түсіндіруі,топтық жұмыс арқылы оқушылардың қабілеттерін анықтау

56

Re: Саралау тәсілдері

Саралау дегеніміз-оқушылардың жеке жəне тұлғалық ерекшеліктерін олардың білімі мен тəжірибесін жəне  қабілеті мен танымдық мүмкіндіктерін ескеретін оқу процесі

57

Re: Саралау тәсілдері

Саралау дегенимиз окушылардын кажеттилигине карай тапсырма беру

58

Re: Саралау тәсілдері

Саралау дегеніміз не?

59

Re: Саралау тәсілдері

Жалпы саралау дегенім не?

60

Re: Саралау тәсілдері

Саралау  дегеніміз  оқушылардың жеке жəне тұлғаның ерекшелігін олардың белгілі тәжірибесінің жəне қызметі мен танымдық мүмкіндіктеріне оқу процесі. 
Модрация дегеніміз ТЖБ жұмысы алынғаннан  кейінгі  орындалатын  жұмыс

61

Re: Саралау тәсілдері

Гомогенді топ зияткерлік шаралармен шамалас (шахмат  тоғызкұмалак  ойнайтындар)
Гиарагенді топ мүшелерінің танымдық  деңгейлері  бойынша  барлығы  Жаксы  немесе Төмен

62

Re: Саралау тәсілдері

Билим денгейине карай тапсырмалар дайындай

63

Re: Саралау тәсілдері

окушылардын оку денгейи ар турли жогары орташа томен окушыларга тапсырма беру

64

Re: Саралау тәсілдері

Саралау дегеніміз, оқу мақсатының аясында әр оқушының деңгейін ескере отырып түсінікті, әрі нақты берілген тапсырмалар.

65

Re: Саралау тәсілдері

Жылдамдығы жоғары оқушыларға күрделілігі жоғары қосымша тапсырмалар беру,
Баяу оқушыларға қажеттілігіне қарай белсенді оқушылардың және мұғалімдің көмегін ұсыну. Мотивациясы
жоғары оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беру. Барлық оқушылардың
қажеттіліктеріне қарай жекелей, топтық тапсырмалар алдын ала дайындау.
Өзіне сенімділігі аз оқушыға талдау жасауға көмектесу, қабілетті оқушыға талқылау барысында ынталандыру сұрақтарын
қою.

66

Re: Саралау тәсілдері

Тапсырма, дереккөздер, қарқын, қорытынды, диалог және қолдау көрсету,бағалау, жіктеу