1

Тема: Математика

Математикалық сауаттылық бойынша функционалдық сауаттылық Pisa тапсырмаларын ортаға тастыңыздар, ой бөлісіңіздер.

2 (2018-11-12 14:37:54 отредактировано Серікова Сабина)

Re: Математика

   Таяу уақытта болашақта елестету қиын болып келетін мамандықтар пайда болады, олар жаратылыстану ғылымдары мен интерфейсте технологиялар мен  жоғары  технологиялық өндіріспен  байланысты  болады.  Биотехнология   және   нанотехнология саласында мамандар сұранысқа ие болады. Демек, жаңа буын мамандары жаратылыстану,инженерия және технология саласындағы  білім  беру салаларының кең ауқымынан жан-жақты оқытуды және білімді талап етеді.

3

Re: Математика

PISA тапсырмалары баланаң  ой орәсән дамытуға жақсы әсер еткені үшін мектептегі оқулықтарға көбірек енгізу керек№

4

Re: Математика

МАтематикалық сауаттылық қазір өте қажет. Балалар қызығып тапсырмаларды орындайды.

5

Re: Математика

Осы қысқамерзімді курстан білімімді толықтырып әлі де үйренетінім бар екеніне көзім жетті. Әсіресе мен сияқты жас маманға осындай курстардан үйренетінім көп екен. Берілген тапсырмалар бойынша  ізденіп, білімімді одан әрі жетілдіре түстім. Курстан үйренгенімді  тәжірибемде қолданып, оқушыларға барынша математика пәнін жақсы меңгертуге барымды саламын. Қысқымерзімді курс жетекшіме, оқытушыларына табыс тілеймін

6

Re: Математика

PISA 15 жастағы қатысушының функционалдық дайындық деңгейін салыстыруға мүмкіндік беріп қана  қоймай, нақты факторлардың оқыту тиімділігіне тигізетін әсерін анықтауға мүмкіндік береді.

7

Re: Математика

PISA тапсырмалары баланың ой өрісін дамытуға өте қажет.Себебі бала жан-жақты ойлай алады,яғни сыңаржақтылық болмайды. Өмір сүруге икемді келеді.

8

Re: Математика

Курстан алған әсерім жақсы осы функционалдық сауаттылықты және математикалық сауаттылық оқушыларға өте қажет,

9

Re: Математика

Математикалық сауаттылық бойынша алған білімімді өз тәжірибеме пайдаланам!Осы курстан алған білімімді әрі қарай тәжірибемді жетілдіре беруге  мүмкіндік алдым. Сіздерге рахмет!

10

Re: Математика

Математикалық сауаттылық балаларға өте қажет болғандықтан мектеп программасына енгізу қажет, өйткені балалардың ой-өрісін дамытуға, қызығушылығын арттыруға септігін тигізеді.

11

Re: Математика

PISA  жобасы оқушыны сыни бағалау мен сындарлы ойлау моделіне жетелейді.

12

Re: Математика

  • Осы курс барысында алі де уйренетін нарселерім бар екенін түсіндім және де коп нәрсе білдім .Осы алғандарымды сабақта колданып окушылардын сабак үлгеріміне коп әсері болатынына сенемін.Курста сабак откен мұғалімдерге көп рахмет.Еңбекте табыска жете берсин!

13

Re: Математика

Математикалық сауаттылық бойынша алған білімімді өз тәжірибеме пайдаланам!Осы курстан алған білімімді әрі қарай өз тәжірибемде қолданамын.  Сіздерге рахмет!

14

Re: Математика

Piza -өмір талабына сай тәлім беретін факторлар болып есептеймын. Оны мектептерде  қолданылса оқушылардың ой - өрісі өседі деп ойлаймын.

15

Re: Математика

Математика функционалдық сауаттылығы оқушыларды терең ойлауға бағыт бағдар береді. Оқушыларды ізденуге талпындырады.

16

Re: Математика

Математика функционалдық сауаттылығы оқушыларды терең ойлауға бағыт бағдар береді.

17

Re: Математика

Танирбергенова Айгерим пишет:

Математикалық сауаттылық бойынша функционалдық сауаттылық Pisa тапсырмаларын ортаға тастыңыздар, ой бөлісіңіздер

математикалық сауаттылық бойынша функционалдық сауаттылық оқушылардың ой-өрісін дамытып, қызығушылығын оятады, қазіргі таңда өте қажжетті тақырып. Осы курста уйренгеним көп болды. Сабақ берген барлық барлық мұғалімдерге алғысым шексиз.

18

Re: Математика

PISA да берілген тапсырмалар бойынша  ізденіп, білімімді одан әрі жетілдіре түстім. Курстан үйренгенімді  тәжірибемде қолданып, оқушыларға барынша математика пәнін жақсы меңгертуге барымды саламын. Қысқымерзімді курс жетекшіме, оқытушыларына табыс тілеймін

19

Re: Математика

Математика функционалдық сауаттылығы оқушыларды терең ойлауға бағыт бағдар береді.

20

Re: Математика

Математикалық және функционалдық сауаттылық окушылардың пәнге қызушылығын арттырады

21

Re: Математика

Көптеген елдердің білім беру жүйелерінде оқушылардың есептік ойлау дағдыларын ерте,мақсатты түрде дамыту қажеттілігі,  ғылыми-зерттеу  жұмыстары,  жобалық  топтық жұмысқа  қызығушылық  және  нақты  инженерлік  және  технологиялық нәтижелер алуқажеттілігі байқалады.