1

Тема: Қазақ тілі және Қазақ әдебиеті

Құрметті әріптестер! Білім алушыларға топтық жұмыс жасату кезінде мұғалім неге көңіл аударуы керек? Кеңірек тоқтала кетсеңіздер.

2

Re: Қазақ тілі және Қазақ әдебиеті

Оқушылардың білім алуын толықтай қамтамасыз ету. Сұрақтарды тапсырмаға байланысты қою керек.

3

Re: Қазақ тілі және Қазақ әдебиеті

Білім алушыларға топтық жұмыс жасату кезінде мұғалім - оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын дамыту және бағыт-бағдар беруде тиімді әдіс-тәсілдерді қолдана білу керек. Оқыту әдістерін жетілдіріп, оқушыларды сын тұрғысынан ойлауға жетелейтіндей дағдыларды дұрыс ұйымдастыру керек.

4

Re: Қазақ тілі және Қазақ әдебиеті

Сабақ барысында оқушыларға топтық жұмыс жасатқанда әр оқушының пікіріне топтагы барлық білім алушылар қамтылғанба соған көңіл аудару керек. Әр оқушының пікірі құнды деп ойлаймын.

5

Re: Қазақ тілі және Қазақ әдебиеті

Топтағы барлық оқушылар пікірлері тыңдалуы керек. Барлығы қамтылуы керек.

6

Re: Қазақ тілі және Қазақ әдебиеті

Қазақ тілі мен әдебиеті сабағында топтық тапсырмалар көптеп орын алады. Топ мүшелерінің кейбірі белсенді оқушылардық көлеңкесінде қалып қояды. Топ мүшелерінің барлысы сөйлеуін қамтамасыз ету кереке. СТО ойлауға арналған сұрақтар мен Саралау тапсырмаларына көңіл бөлген дұрыс.

7

Re: Қазақ тілі және Қазақ әдебиеті

Барлық оқушыларды қамту қосымша сұрақтар беру тапсырмаға байланысты. Білім алушылар топтық жасағанда ЖАДА қалыптасады. Сыни турғыда ойлау қабілеттері дамиды.

8

Re: Қазақ тілі және Қазақ әдебиеті

Қазақ тілі мен әдебиеті сабағында топтық тапсырмаларды ,жұптық тапсырмаларды жиі орындау керек.

9

Re: Қазақ тілі және Қазақ әдебиеті

Білім алушыларға топтық жұмыс жасату кезінде- мұғалім ең алдымен білім алушылардың деңгейіне қарап ,топқа бөлуді дұрыс ұйымдастыра алуы қажет.Яғни,бір аудиторияда әр түрлі деңгейдегі (озат,белсенді,білімді,енжар,тұйық,қабілеті жоғары немесе қабілеті төмен)білім алушылар болады.Осындай әр түрлі деңгейдегі білім алушыларды бір-бірімен араластыра отырғызып,топтастыруды ұйымдастыру керек.
       Топқа бөліп болғаннан кейін топ мүшелерінің пікірлерін назарға ала отырып,әр топтың топ басшысын сайлап алып,топ ережесін құрады.
       Келесе назардан тыс қалдырмауға тиіс жайт:білім алушыларға  сол сабақтың мақсатына жетуге ықпалын тигізетіндей тиімді әдіс-тәсілдер арқылы білім алушылардың қызығушылығын арттыратындай тапсырмалар берілуі керек.Топ мүшелерінің берілген тапсырманы орындау барысында әр бір топқа қолдау көрсетіп,яғни тапсырманың түсініксіз жайттары болса,түсіндіріп отыруы білім алушылардың сол тапсырманы дұрыс орындауларына ықпалын тигізеді.
       Әр тапсырманы орындап болғаннан кейін білім алушыларды міндетті түрде ынталандырып отыруға назар аударса,топ мүшелерінің белсенділігін арттырады.

10 (2019-04-24 22:44:51 отредактировано Ержан Кошкаров)

Re: Қазақ тілі және Қазақ әдебиеті

Топтық жұмыс кезінде мұғалім әр топтағы білім алушылардың талқылауын тыңдайды, қадағалайды: кейбір білім алушылар оқу мақсатына жетуді бағалау критерийлеріне сәйкес тез көрсете алуы мүмкін. Әрі қарай мұғалім білім алушыларға қосымша қолдау көрсетуге қажетті сұрақтар қояды, бақылайды.

11

Re: Қазақ тілі және Қазақ әдебиеті

Топтық жұмыс кезінде сыныптағы қарым-қатынас жақсы дамиды. Өйткені оқушылар бір-бірлерін тыңдайды, өз көзқарастарын, пікірлерін айтады. Өз идеяларын ұсынып, сабаққа белсенді қатысады. Басқаларға қолдау көрсетеді. Мұғалім топтық жұмысты тиімді ұйымдастыру керек. Топтардың жұмысына қолдау көрсетуі , топтық жұмысқа арналған тапсырмаларды дұрыс таңдауы тиіс.

12

Re: Қазақ тілі және Қазақ әдебиеті

Берілген тапсырма мен әдіс тәсілге, топтағы оқушылардың топтық жұмысқа белсене қатысуына және басты мәселе оқушыны тапсырманы әдіс тәсіл арқылы қызықтыра білу керек деп ойлаймын.

13

Re: Қазақ тілі және Қазақ әдебиеті

Топпен жұмыс барысында мұғалім топтың дұрыс іріктелуіне,берілген  тапсырмалардың оқушыны сыни тұрғыдан ойландыра алуына,топ мүшелерінің сабаққа түгелдей қатысып отыруына,топ ережесінің сақталуына назар аудару керек деп ойлаймын.

14

Re: Қазақ тілі және Қазақ әдебиеті

Саламатсыздар ма! Топтың жұмыс барысында, оқушылардың барлығы бірдей қамтамасыз етілуіне көбірек көңіл бөлу керек, деңгейлік тапсырмалар мен саралау тапсырмалары сыныптағы оқушылардың 100% қамтылуына таптырмас тапсырмалардың бірі.

15

Re: Қазақ тілі және Қазақ әдебиеті

Топтық жұмыс барысында оқытушы білім алушылардың назарын өзіне 100% қарату тиіс. Топтық тапсырма берген кезбе деңгейлік тапсфрмалар қатвр жүгені дұрыс деп ойлаймын

16

Re: Қазақ тілі және Қазақ әдебиеті

Топтық жұмыс кезінде мұғалім топтық жұмысты дұрыс ұйымдастыра алуы керек.Топтық тапсырмаларды сабақтың мақсатына жетуге негіздеуі қажет.

17

Re: Қазақ тілі және Қазақ әдебиеті

Білім алушыларға топтық жұмыс жасату кезінде мұғалім - оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын дамыту және бағыт-бағдар беруде тиімді әдіс-тәсілдерді қолдана білу керек. Оқыту әдістерін жетілдіріп, оқушыларды сын тұрғысынан ойлауға жетелейтіндей дағдыларды дұрыс ұйымдастыру керек. Тағы оқушылардың назары мұғалімде болуы керек

18

Re: Қазақ тілі және Қазақ әдебиеті

Топтық жұмыс барысында мұғалім оқушылардың назарын өзіне аударуы қажет. саралау тапсырмаларын беру керек.

19

Re: Қазақ тілі және Қазақ әдебиеті

Оқушылардың ьарлығына ьірдей көңіл бөлу қажет. Саралау тапсырмалары қадет

20

Re: Қазақ тілі және Қазақ әдебиеті

Оқушылардың білім алуын толықтай қамтамасыз ету, саралау тапсырмаларын беру керек. Топтық жұмыс кезінде мұғалім топтық жұмысты дұрыс ұйымдастыра алуы керек

21

Re: Қазақ тілі және Қазақ әдебиеті

Топтық жұмыс кезінде мұғалім тақырыпты аша алатындай әдістерді пайдаланып,оқушылардың барлығының сабаққа тартылуын қадағалау керек.

22

Re: Қазақ тілі және Қазақ әдебиеті

Мұғалім топтық жұмысты тиімді ұйымдастыру керек. Әр тапсырманы орындап болғаннан кейін білім алушыларды міндетті түрде ынталандырып отыруға назар аударса,топ мүшелерінің белсенділігін арттырады.

23

Re: Қазақ тілі және Қазақ әдебиеті

Оқушылардық толық білім алуын қамтамасыз ету үшін, қазақ тілі мен әдебиет сабағында топтық жұмыс кезінде әдістерді дұрыс пайдалану қажет.

24

Re: Қазақ тілі және Қазақ әдебиеті

Топтық Жұмыс барысында САРАЛАУ тапсырмасына көбірек мән беру кереке

25

Re: Қазақ тілі және Қазақ әдебиеті

Қазақ тілі мен әдебиеті сабағында топтық тапсырмалар көптеп орын алады. Топ мүшелерінің кейбірі белсенді оқушылардық көлеңкесінде қалып қояды. Топ мүшелерінің барлысы сөйлеуін қамтамасыз ету кереке. СТО ойлауға арналған сұрақтар мен Саралау тапсырмаларына көңіл бөлген дұрыс.