26

Re: Зертханалық және тәжірибелік жұмыстар

химия сабагында "Вертуалды зертханалык жумыстарды" пайдаланғанды жөн көремін. Іләжі болса қолжетімдіәдістерді пайдаламын. Себеби коптеген мектептерде реактивтер жетиспейди

27

Re: Зертханалық және тәжірибелік жұмыстар

Мен мектепте қажетті реактивтер жетіспеушілігіне байланысты зертханалық жұмысты күнделікті өмірде қолданатын қолжетімді заттарды пайдаланамын. Оқушылар да жете түсінеді. Қызығушылықтары өте жоғары.

28

Re: Зертханалық және тәжірибелік жұмыстар

Зертханалық  жұмыс  барысында  оқушыларға  ДЖИГСО әдісін  қолданып,  топтық  жұмыстарын  қолданған  тиімді болады деп  ойлаймын.

29

Re: Зертханалық және тәжірибелік жұмыстар

Практикалық  сабақтарда  оқушылардың  теориялық  білімін  ұштастырудың  маңыздылығы  көрінді

30

Re: Зертханалық және тәжірибелік жұмыстар

Зертханалық жұмыстарды жасауда топтық әдістерді қолданған ыңғайлы

31

Re: Зертханалық және тәжірибелік жұмыстар

Ағайдың окыту адистери унады

32

Re: Зертханалық және тәжірибелік жұмыстар

Шитыбаев Серикбек пишет:

Жаңартылған білім мазмұнына сәйкес "Химия" және "Жаратылыстану" пәндерінің зертханалық және тәжірибелік жұмыстарында қандай педагогикалық тәсілдерді қолданған ыңғайлы?

Джигсо әдісі .элективті әдіс қолайлы

33

Re: Зертханалық және тәжірибелік жұмыстар

Джигсо әдісін пайдаланған жақсы

34

Re: Зертханалық және тәжірибелік жұмыстар

Оқытушының басшылығымен жұмыс істейтін оқушылардың танымдық белсенділігі әртүрлі.
Репродуктивтік әдіс арқылы оқушы "дайын" білімдерді есінде сақтап, кейін қатесіз айтып бергенмен, оның ақыл-ой белсен ділігі төмен болады.
Эвристикалық әдіс арқылы ақыл-ой жұмысы күшейеді, оқушы білімді өзінің танымдық іс-әрекеті арқылы алады. Бұл әдіс бастауыш мектептерге де таралған. Бірақ сабақты тұрақты түрде мәселелік, эвристикалық, зерттеу әдістерімен өткізу мүмкін болабермейді.
Ю.К. Бабанский оқу-танымдық іс-әрекетті ынталандыру әдістерін топтады. Ол іс-әрекет 3 бөліктен: ұйымдастыру, ынталандыру, бақылаудан тұратынын атап көрсетіп, әдістерді оқу-танымдық іс-әрекетті ұйымдастыру, ынталандыру, бақылау әдістері деп бөледі.
М.И.Махмутов оқыту әдісіне сәйкес келетін оқу әдістерін і іріктеген. Оқыту әдістері: а) ақпарат беру әдісі, ә) түсіндіру әдісі, б) ынталандыру әдісі, в) тәжірибелік әдіс.

35

Re: Зертханалық және тәжірибелік жұмыстар

Bazarov Madi пишет:

36

Re: Зертханалық және тәжірибелік жұмыстар

Алмагул Сабырова пишет:

37

Re: Зертханалық және тәжірибелік жұмыстар

Вертуалды  лабораторияны, Джигсо пайдаланған дұрыс

38

Re: Зертханалық және тәжірибелік жұмыстар

Ағайдың сабақ өту әдістері керемет.