176

Re: "Өзін-өзі тану" РАББ бағдарламасы. Базалық деңгей. Қарағанды.

Нурбакыт Сапарова пишет:

Сәлеметсіздер ме әріптестер? Демалыс күндеріңіз сәтті өтсін!

Сәлеметсіз бе, рахмет! Ұтымды ойлар мен нәтижелі істер тілеймін!

177

Re: "Өзін-өзі тану" РАББ бағдарламасы. Базалық деңгей. Қарағанды.

Сәлеметсіздер ме, әріптестер! Әр бастаған істеріңіз сәтті болсын.

178

Re: "Өзін-өзі тану" РАББ бағдарламасы. Базалық деңгей. Қарағанды.

Әр істің болсын өнуіне үш түрлі шарт бар. Ол әуелі ниет, күш, тәртіп керек. Осы үш шартты орындасақ алынбайтын қамал болмайды.
М.Әуезов. 

179

Re: "Өзін-өзі тану" РАББ бағдарламасы. Базалық деңгей. Қарағанды.

Құрметті, әріптестер!! Бүгінгі демалыс күндеріңіз, тыныштықта, отбасы бірлігі, риясыз сүйіспеншілікте өтсін деп тілеймін!

180

Re: "Өзін-өзі тану" РАББ бағдарламасы. Базалық деңгей. Қарағанды.

 Рухани-адамгершілік білім-бұл жанның түпкі тереңінде болып жатқан ішкі құбылыс. Кез-келген адамның жан дүниесі тек Сүйіспеншілікке ғана құшақ жаяды. Сүйіспеншілік-бұл таза, риясыз және шүбәсіз сүйіспеншілік, өмірге тірек болатын жасампаз қуат. Әріптестер әрқашан бастаған істерімізді сүйіспеншілікпен жасайық!

181

Re: "Өзін-өзі тану" РАББ бағдарламасы. Базалық деңгей. Қарағанды.

Сәлеметсіз бе? Рахмет! Сізге де сәттілік тілеймін!

182

Re: "Өзін-өзі тану" РАББ бағдарламасы. Базалық деңгей. Қарағанды.

Адамзаттың ұлысы Абай Құнанбаев сипаттаған “Толық адам” тұжырымдамасына лайықты қасиетке ие болу—үлкен жетістік. «Толық адамы» көп ел ешуақытта азып- тозбайды. Сондықтан да "Өзін-өзі тану" пәнінің қажеттілігі зор.

183

Re: "Өзін-өзі тану" РАББ бағдарламасы. Базалық деңгей. Қарағанды.

Сәлеметсіздер ма!Cәттілік!

184

Re: "Өзін-өзі тану" РАББ бағдарламасы. Базалық деңгей. Қарағанды.

"Кеш жарық, құрметті менің рухани құндылықтарды дәріптеймін деп, ақ тер - көк тер болып, келген сынаққа бетпе - бет тұрып, мойымай, талмай, қажымай, ұйқтамай жүрген әріптестерім!"

185

Re: "Өзін-өзі тану" РАББ бағдарламасы. Базалық деңгей. Қарағанды.

Бес нәрсеге асық болып, талаптанып жүріп еңбек етіп, терең оймен ойлап, рақым жасап, бүгінгі күніме қанағат етіп отырмын.

186

Re: "Өзін-өзі тану" РАББ бағдарламасы. Базалық деңгей. Қарағанды.

Біздің өміріміз- бұл- Бақыт!
Еліміздің- тыныштығы, бұл- Бақыт!
Армандардың орындалуы, бұл -Бақыт!
Жүрегіміз мейірімділкке толы болса, бұл- Бақыт!

187

Re: "Өзін-өзі тану" РАББ бағдарламасы. Базалық деңгей. Қарағанды.

В.Сухомлинский "Егер балаға қуаныш пен бақыт бере білсек,ол бала мейірімді бола алады",-дейді.Демек,шәкіртке жан-жақты білім берумен қатар оның жүрегіне адамгершілік асыл қасиеттерді,мейірімді қарым-қатынасты сіңіре білсек, ертеңгі азамат жеке тұлғаның саналы және рухани адамгершілік деңгейінің жоғары болып қалыптасуына ықпал етері сөзсіз.

188 (2015-11-15 20:45:32 отредактировано Бейбітхан Бердіхан)

Re: "Өзін-өзі тану" РАББ бағдарламасы. Базалық деңгей. Қарағанды.

Құрметті әріптестер,деңгейлік курстың«Жүректен жүрекке» кезеңін оқу барысында  жинақталған білімімізді мектепте іске асыру
тәжірбиеміздің қызық сәттерінен қысқаша үзінділер жазып, бөлісе отыруға
шақырамын!
Балалардың нақылсөздерді    өмірде
пайдалана білулеріне ықпал жасау мақсатында «Вкус жизни» ( https://www.youtube.com/watch?v=1adeoAOZ_Ec) аңыз әңгімесінен алған сабағымды төмендегідей пайдаландым:Бірінші, дәйексөзді жаттатып, мағынасын аштық. Кейін, «Балалар ең сүйіп жейтін тағамдарыңды айтыңдаршы?-
деген сауалға оқушылар күліп, көңілденіп әр түрлі тағамдарды айтып жатты. Сүйіп
жейтін тағам туралы айтқан жақсы ма? Әлде оны жеген жақсы ма? - деп сұрағанда  олар: Әрине жеген жақсы деп жауап қатты. Ой қорыту:
Балалар, ас адамның арқауы ол біздің тәнімізге қуат береді, ал нақыл сөздер
біздің ақыл-парасатымызға , рухымызға қуат береді, сондықтан нақыл сөзді тек
жаттап, ұғыну аздық етеді, оны «Жеу»   керек, яғни өмірде іске асырып пайдалану қажет.
Жоғарыдағы сөздерді жақсы көңіл-күймен, балаларға деген  сүйіспеншілік сезімімен айттым, оқушылардың
ойлы жүздерін көргенде жүрегім қуанышқа толды. Осы тәсіл сіздердіңде істеріңізге жарап жатса риза болар едім.

189

Re: "Өзін-өзі тану" РАББ бағдарламасы. Базалық деңгей. Қарағанды.

Сәлеметсіз бе? Рахмет! Сізге де сәттілік тілеймін!

190

Re: "Өзін-өзі тану" РАББ бағдарламасы. Базалық деңгей. Қарағанды.

Бейбітхан Бердіхан пишет:

Құрметті әріптестер,деңгейлік курстың«Жүректен жүрекке» кезеңін оқу барысында  жинақталған білімімізді мектепте іске асыру
тәжірбиеміздің қызық сәттерінен қысқаша үзінділер жазып, бөлісе отыруға
шақырамын!
Балалардың нақылсөздерді    өмірде
пайдалана білулеріне ықпал жасау мақсатында «Вкус жизни» ( https://www.youtube.com/watch?v=1adeoAOZ_Ec) аңыз әңгімесінен алған сабағымды төмендегідей пайдаландым:Бірінші, дәйексөзді жаттатып, мағынасын аштық. Кейін, «Балалар ең сүйіп жейтін тағамдарыңды айтыңдаршы?-
деген сауалға оқушылар күліп, көңілденіп әр түрлі тағамдарды айтып жатты. Сүйіп
жейтін тағам туралы айтқан жақсы ма? Әлде оны жеген жақсы ма? - деп сұрағанда  олар: Әрине жеген жақсы деп жауап қатты. Ой қорыту:
Балалар, ас адамның арқауы ол біздің тәнімізге қуат береді, ал нақыл сөздер
біздің ақыл-парасатымызға , рухымызға қуат береді, сондықтан нақыл сөзді тек
жаттап, ұғыну аздық етеді, оны «Жеу»   керек, яғни өмірде іске асырып пайдалану қажет.
Жоғарыдағы сөздерді жақсы көңіл-күймен, балаларға деген  сүйіспеншілік сезімімен айттым, оқушылардың
ойлы жүздерін көргенде жүрегім қуанышқа толды. Осы тәсіл сіздердіңде істеріңізге жарап жатса риза болар едім.

Бердіхан, тәжірибеңізбен бөліскеніңіз үшін сізге алғыс айтамын! Қандай терең ойлар! Рахмет!

191

Re: "Өзін-өзі тану" РАББ бағдарламасы. Базалық деңгей. Қарағанды.

Шаймардан Ариуна пишет:

В.Сухомлинский "Егер балаға қуаныш пен бақыт бере білсек,ол бала мейірімді бола алады",-дейді.Демек,шәкіртке жан-жақты білім берумен қатар оның жүрегіне адамгершілік асыл қасиеттерді,мейірімді қарым-қатынасты сіңіре білсек, ертеңгі азамат жеке тұлғаның саналы және рухани адамгершілік деңгейінің жоғары болып қалыптасуына ықпал етері сөзсіз.

Осындай терең ойларды негізге ала отырып, бағдарламаның идеяларымен ұштастырып мақала жазсаңыз жақсы болар еді, рахмет!

192

Re: "Өзін-өзі тану" РАББ бағдарламасы. Базалық деңгей. Қарағанды.

Кептербаева Айгуль пишет:

Бес нәрсеге асық болып, талаптанып жүріп еңбек етіп, терең оймен ойлап, рақым жасап, бүгінгі күніме қанағат етіп отырмын.

Ия, осындай ұстанымдар адамды рухани байыта түсері сөзсіз. Осы үлгіңіз баршаға жақсы сабақ болады деген ойдамын.

193

Re: "Өзін-өзі тану" РАББ бағдарламасы. Базалық деңгей. Қарағанды.

Сымбат Ильяшова пишет:

Адамзаттың ұлысы Абай Құнанбаев сипаттаған “Толық адам” тұжырымдамасына лайықты қасиетке ие болу—үлкен жетістік. «Толық адамы» көп ел ешуақытта азып- тозбайды. Сондықтан да "Өзін-өзі тану" пәнінің қажеттілігі зор.

Ия, өзін-өзі тану пәні өзге пәндердің құндылықтық әлеуетін арттыра отырып, ойы, сөзі және ісі жалпыадамзаттық құндылықтармен сусындаған бақытты ұрпақты тәрбиелеуге үлкен үлес қосады.

194

Re: "Өзін-өзі тану" РАББ бағдарламасы. Базалық деңгей. Қарағанды.

Галия Райымбекова пишет:

 Рухани-адамгершілік білім-бұл жанның түпкі тереңінде болып жатқан ішкі құбылыс. Кез-келген адамның жан дүниесі тек Сүйіспеншілікке ғана құшақ жаяды. Сүйіспеншілік-бұл таза, риясыз және шүбәсіз сүйіспеншілік, өмірге тірек болатын жасампаз қуат. Әріптестер әрқашан бастаған істерімізді сүйіспеншілікпен жасайық!

Ия, СҮЙІСПЕНШІЛІК- өмір энергиясы!

195

Re: "Өзін-өзі тану" РАББ бағдарламасы. Базалық деңгей. Қарағанды.

Құрметті, әріптестер, кешіккеніме бәріңізден кешірім сұраймын. "Кешірімділік - көңіл кеңдігі" деп бекерге айтылмаған болар. Баршаңызға іс - әрекеттеріңізде қажымас қайрат пен ақыл дос болуына тілектеспін!

196

Re: "Өзін-өзі тану" РАББ бағдарламасы. Базалық деңгей. Қарағанды.

Мен "Қыналы қардан" хабарласып тұрмын: Қалдарыңыз қалай? Бізде күн суық болғанмен, мен тек күнді ғана көріп жүрмін. Сондай мейірімді!

197

Re: "Өзін-өзі тану" РАББ бағдарламасы. Базалық деңгей. Қарағанды.

Сәлеметсіз бе? Рахмет, айтқаныңыз келсін! Сізден де басқа әріптестер сияқты рухани-адамгершілік тұрғыда терең ойлар күтемін.

198

Re: "Өзін-өзі тану" РАББ бағдарламасы. Базалық деңгей. Қарағанды.

Амонашвилиді тереңірек танығандаймын, біз көп нәрсеге мән бермеген екенбіз. Менің ойымша, бұл әкеміздің жан - дүниесі өте бай адам, тегін адам күлкінің құпиясын қайдан біледі?!

199

Re: "Өзін-өзі тану" РАББ бағдарламасы. Базалық деңгей. Қарағанды.

Бейбітхан Бердіхан пишет:

Құрметті әріптестер,деңгейлік курстың«Жүректен жүрекке» кезеңін оқу барысында  жинақталған білімімізді мектепте іске асыру
тәжірбиеміздің қызық сәттерінен қысқаша үзінділер жазып, бөлісе отыруға
шақырамын!
Балалардың нақылсөздерді    өмірде
пайдалана білулеріне ықпал жасау мақсатында «Вкус жизни» ( https://www.youtube.com/watch?v=1adeoAOZ_Ec) аңыз әңгімесінен алған сабағымды төмендегідей пайдаландым:Бірінші, дәйексөзді жаттатып, мағынасын аштық. Кейін, «Балалар ең сүйіп жейтін тағамдарыңды айтыңдаршы?-
деген сауалға оқушылар күліп, көңілденіп әр түрлі тағамдарды айтып жатты. Сүйіп
жейтін тағам туралы айтқан жақсы ма? Әлде оны жеген жақсы ма? - деп сұрағанда  олар: Әрине жеген жақсы деп жауап қатты. Ой қорыту:
Балалар, ас адамның арқауы ол біздің тәнімізге қуат береді, ал нақыл сөздер
біздің ақыл-парасатымызға , рухымызға қуат береді, сондықтан нақыл сөзді тек
жаттап, ұғыну аздық етеді, оны «Жеу»   керек, яғни өмірде іске асырып пайдалану қажет.
Жоғарыдағы сөздерді жақсы көңіл-күймен, балаларға деген  сүйіспеншілік сезімімен айттым, оқушылардың
ойлы жүздерін көргенде жүрегім қуанышқа толды. Осы тәсіл сіздердіңде істеріңізге жарап жатса риза болар едім.

       Ісінізге сәттілік, өте тжақсы ой салдыныз!

200

Re: "Өзін-өзі тану" РАББ бағдарламасы. Базалық деңгей. Қарағанды.

Құрметті әріптестер істерігізге сәттілік ,шығармашылық шабыт тілеймін !